Santiago Meléndez ha mort als 58 anys després de batallar contra una llarga malaltia. S’havia convertit en un dels rostres més mítics de la petita pantalla, interpretant durant anys papers secundaris.
L’actor ha participat en sèries de televisió tan conegudes com Motivos Personales, Física o Química, Bandolera, Olmos y Robles, Los Misterios de Laura, Águila Roja, El Ministerio del tiempo o La que se avecina, sent aquest un dels seus papers més emblemàtics el de la sèrie d’Antena 3, La Reina del Sur.
A més, el seu nom figura també al cinema espanyol, apareixent a pel·lícules com Fuera de carta o Diamond Flash. Però la veritable passió de Meléndez era el teatre, on es va donar a conèixer i consagrar la seva carrera, destacant el seu paper a l’obra Vivir cuerdo, morir locos.
Mor l'actor Santiago Meléndez als 58 anys
Una de les cares habituals a les sèries espanyoles, ha mort després de no poder superar una llarga malaltia
ARA A PORTADA
-
Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez Oriol March | Bernat Surroca Albet
-
Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma» Oriol March
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
Publicat el 05 de juliol de 2017 a les 19:20
Et pot interessar
-
Cultura
Barcelona ret homenatge a Montserrat Caballé i Freddie Mercuri i col·locarà una estàtua a Glòries
-
Cultura
La jutgessa expulsa la Generalitat del procediment del trasllat dels murals del MNAC a Sixena
-
Cultura
Eudald Carbonell, Premi d'Honor de la Història als IV Premis Sàpiens
-
Cultura
Dard d'Aragó al MNAC per les pintures de Sixena: «Si fos patrimoni català se l'haurien estimat més»
-
Cultura
Barcelona recupera una llibreria a l'epicentre de la turistificació
-
Cultura
Mor Lluís Permanyer, el guardià de la memòria de Barcelona
