Laura Almerich, inseparable companya musical de Lluís Llach, ha mort aquest divendres a l'edat de 78 anys després d'arrossegar una llarga malaltia. La guitarrista va estar al costat del cantantautor de Verges durant moltes dècades, tocant amb ell a l'escenari des de 1969. Per això mateix, Llach va dedicar-li una cançó que duia el seu nom, Laura, i una altra anomenada Roses blanques. Encara ara l'acompanyava en la seva activitat política.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SZgW2_x0hTM[/youtube]
Almerich dominava diversos instruments, encara que la guitarra clàssica era el seu fort. Tocava l'acordió, el piano, la viola de roda, la marimba i el teclat. Va néixer el 1940 a la ciutat de Barcelona. Va formar part també del Quartet Tarragó.
Mor Laura Almerich, inseparable companya de Lluís Llach amb la guitarra
El cantant li va dedicar dues cançons, "Laura" i "Roses blanques"
ARA A PORTADA
-
-
De la neutralització a l'exigència dels socis: l'1x1 de l'oposició un any després de la investidura d'Illa Sara Escalera
-
La sequera i la tramuntana impulsen el pitjor incendi dels darrers 50 anys a França Arnau Urgell i Vidal
-
L'opa es complica: els accionistes del Sabadell aproven la venda de TSB i el repartiment de dividends extraordinari Bernat Surroca Albet | Pep Martí i Vallverdú
-
El Govern espera que la UE aconsegueixi el «màxim d'excepcions» aranzelàries per a productes catalans Redacció
Publicat el 14 de juny de 2019 a les 20:32
Et pot interessar
-
Cultura Petició de declaració d'espoli: un nou recurs per frenar el trasllat de les pintures de Sixena
-
Cultura Pesillà de la Ribera s'omple per batre el rècord de la sardana més multitudinària de la història
-
Cultura Descobertes unes pintures amagades durant 27 anys a la capella Gitana de la presó de la Model
-
Cultura La premsa valencianista (1837-1977)
-
Cultura L'Aragó retira els tècnics del MNAC mentre insisteix en la documentació de les obres de Sixena
-
Cultura Un «Virolai» massiu s'apodera de Les Santes de Mataró