El president i editor del Diari de Tarragona, Luis Sánchez-Friera, ha mort aquesta matinada de divendres a l'edat de 80 anys. Va dirigir aquest mitjà de comunicació durant quatre dècades. Nascut a Lleó el 1942, es va llicenciar en dret a l'IESE de Barcelona. Abans de fer el salt als mitjans, va treballar a Catalana Occident i després, ja a Tarragona, va fundar el centre formatiu d'empresaris Cepede.
Va ser l'any 1984 quan va adquirir el Diari de Tarragona i es va posar al capdavant de la capçalera. Era conegut per ser un dels principals i més antics editors de la premsa comarcal i regional de tot l'estat espanyol. Va decidir modernitzar i actualitzar els mètodes periodístics que es feien servir en la majoria de les redaccions, adaptant-se als temps moderns i als moviments més contemporanis.
[plantillavirals]
Mor Luis Sánchez-Friera, president i editor del «Diari de Tarragona»
Va dirigir aquest mitjà de comunicació durant quatre dècades, després d'adquirir-lo el 1984
ARA A PORTADA
-
Romero intenta lligar el suport català al finançament: «No sé si d'aquí a un any tindrem aquesta oportunitat» Bernat Surroca Albet
-
Rodalies només normalitza els talls i els transports alternatius: no hi ha data de recuperació del servei Marc Orts i Cussó
-
El govern espanyol posa una nova unitat i més gent a fer «manteniment preventiu» a Rodalies Redacció
-
Els sindicats ferroviaris surten de la reunió amb Puente amb la voluntat de mantenir la vaga Redacció
-
Publicat el
19 d’agost de 2023 a
les 15:31
Et pot interessar
-
Cultura
Francesc Torralba: «La desesperació condueix a l'autodestrucció i al suïcidi»
-
Cultura
La crisi de Rodalies afecta el nombre de visitants de la Fira de la Candelera
-
Cultura
Mor Carlos Hernández, corresponsal de guerra i cronista de memòria històrica
-
Cultura
Una obra de Gaudí arribarà a Xile: així serà la capella inspirada en la Sagrada Família
-
Cultura
«A la gent més gran ens aparten una mica de la vida»
-
Cultura
Em sents o m'escoltes? Cinc errors que encara comets en català
