La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència ha multat Mediaset, l'empresa propietària de Telecinco o Cuatro, amb 812.140 euros per haver superat ,en aquests dos canals, el temps d'emissió dedicat als missatges i espais publicitaris, els quals estan regulats per la Llei General de Comunicació Audiovisual.
Segons han informat al seu web, l'article vulnerat -el 14.1- el límit de temps d'emissió de publicitat i televenda és de 12 minuts per cada hora natural. A banda, també recull que "per al còmput d'aquests 12 minuts es tindrà només en compte el conjunt de missatges publicitaris i la televenda, excloent-ne el patrocini i els emplaçaments".
Aquestes infraccions -de caràcter lleu i greu- van tenir lloc els mesos de gener i febrer d'aquest any.
Atresmedia, amb 34.007 euros
Per la mateixa raó, també ha sancionat amb 34.007 euros per haver superat el temps d'emissió dedicada als missatges publicitaris en dos dels seus canals: La Sexta i Nova. Es tracta d'unes infraccions que van tenir lloc el gener de 2015 i la CNMC les considera de "caràcter lleu".
Multen amb 812.140 euros l'empresa propietària de Telecinco per excedir-se en el temps d'anuncis
La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència sanciona Mediaset per haver superat els 12 minuts per hora que contempla la llei | Atresmedia també, amb 34.007 euros, pel mateix motiu
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de novembre de 2015 a les 18:33
Et pot interessar
-
Cultura Descobertes unes pintures amagades durant 27 anys a la capella Gitana de la presó de la Model
-
Cultura La premsa valencianista (1837-1977)
-
Cultura L'Aragó retira els tècnics del MNAC mentre insisteix en la documentació de les obres de Sixena
-
Cultura Un «Virolai» massiu s'apodera de Les Santes de Mataró
-
Cultura Xoc entre el MNAC i l'Aragó per la documentació de les obres de Sixena
-
Cultura El Festival Grec de Barcelona 2025 tanca amb gairebé 128.000 espectadors i un 80% d'ocupació