Sota el nom de 'I am a catalan - La veu d'un poble', la revista Enderrock prepara un número antològic i referencial que presentarà cent cançons catalanes de tots els temps –des de la clàssica a la cançó i el pop– que serveixin per explicar Catalunya al món. aquesta edició especial, en paper i multimèdia, es farà arribar a mil músics i cinc mil agents de la indústria musical de tot el planeta.
La iniciativa, que es presenta aquest a la sala Luz de Gas amb les actuacions dels grups de versions Halldor Mar i Germà Negre, inclou una votació popular i un número extraordinari per escollir les 100 cançons de l'imaginari col·lectiu català. Com a primer pas, s'ha fet una selecció de 20 peces referencials per decidir a través d'una consulta popular quines són les més representatives en tots els àmbits musicals.
El resultat de la votació popular i el treball sobre l’origen i la transcendència de les 100 cançons catalanes per explicar Catalunya al món, es publicarà en un número antològic de la revista que es posarà a la venda a partir del 20 de desembre en format paper i multimèdia. La revista es distribuirà a un miler dels músics més populars del planeta i a més de cinc mil agents de la indústria musical (festivals, programadors, discogràfiques, erc) de tot el món.
Música per internacionalitzar el procés català
Cultura
Enderrock engega un projecte per triar cent cançons que defineixin l'imaginari col·lectiu i fer-les arribar a tot el món
ARA A PORTADA
-
Cultura Mor Josep Vallverdú, el centenari creador del Rovelló Arnau Urgell i Vidal | Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Cultura «He arribat al caire del centenari per atzar, les casualitats ens marquen la vida» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Puigdemont denuncia Espanya a la Comissió Europea per no complir la sentència del TJUE sobre l'amnistia Redacció
Publicat el
19 de novembre de 2014 a
les 22:18
Et pot interessar
-
Cultura
La pregària de Lluís Gavaldà (Els Pets) a «Sant Leo Messi»: «Fes un últim miracle pel poble català»
-
Cultura
«No n'hi ha prou amb depilar-nos o tenir la regla cada mes? A la merda el tint»
-
Cultura
El català, entre les onze primeres llengües d'un catàleg mundial de 62 milions d'edicions
-
Cultura
Coses del juliol (i II)
-
Cultura
Patufet, on ets
-
Cultura
Mor l'escriptor barceloní Luis Goytisolo, autor d'«Antagonía» i acadèmic de la RAE
