"El juego del calamar" va ser el gran èxit del 2021, convertint-se en la sèrie més vista de la història de Netflix. Després de mesos de rumors, finalment el seu creador, Hwang Dong-hyuk, va revelar que ja estava treballant en la segona temporada, cosa que ara també ha confirmat la plataforma d'streaming.
"L'univers d'El juego del calamar no ha fet més que començar", ha afirmat Ted Sarandos, CEO de Netflix, tal com recull el mitjà Deadline. El cap de l'empresa ha destacat que "sense dubte" hi haurà una segona temporada de la sèrie. La primera temporada, de nou capítols, ha arribat a més de 142 milions de llars i els abonats a Netflix l'han vist més de 1.600 milions d'hores.
A més, Sarandos ha comentat sobre l'experiència de gravar la sèrie. "No vam haver d'anar i ensenyar a algú a Corea com fer un gran contingut. És un mercat increïble. Sempre hi ha hagut curiositat a tot el món, el mercat del drama coreà sempre ha tingut èxit a tot arreu, però la facilitat que nosaltres hem ofert ha portat el gènere al mainstream", ha declarat.
[plantillavirals]
Netflix confirma la segona temporada de «El juego del calamar»
El CEO de la plataforma d'streaming avisa que "l'univers" de la sèrie només "acaba de començar"

- Escena d'El juego del calamar -
- Netflix
ARA A PORTADA
-
L'altra cara de Sixena: el retorn de les obres s'impregna d'entitats catalanòfobes Lluís Girona Boffi
-
-
-
El desig de la pregonera Emma Vilarasau per la Mercè: jutjar Netanyahu, trencar amb Israel David Cobo
-
Trump presumeix d'haver «posat fi a set guerres» i carrega contra els països que reconeixen Palestina Redacció
Publicat el 22 de gener de 2022 a les 15:35
Et pot interessar
-
Cultura El català també es troba en emergència als concerts de la Mercè
-
Cultura «Amb el meu fill, confio que la mort no serà la darrera paraula»
-
Cultura La Setmana del Llibre en Català 2025 obre les portes: «Venim per fomentar la llengua i la cultura catalana»
-
Cultura Pas endavant amb el català d'un gran fabricant de productes musicals
-
Cultura Els tècnics de l'Aragó denuncien que les pintures de Sixena dipositades al MNAC tenen «humitats»
-
Cultura La Setmana del Llibre en Català 2025: horaris, programació i expositors