"El juego del calamar" va ser el gran èxit del 2021, convertint-se en la sèrie més vista de la història de Netflix. Després de mesos de rumors, finalment el seu creador, Hwang Dong-hyuk, va revelar que ja estava treballant en la segona temporada, cosa que ara també ha confirmat la plataforma d'streaming.
"L'univers d'El juego del calamar no ha fet més que començar", ha afirmat Ted Sarandos, CEO de Netflix, tal com recull el mitjà Deadline. El cap de l'empresa ha destacat que "sense dubte" hi haurà una segona temporada de la sèrie. La primera temporada, de nou capítols, ha arribat a més de 142 milions de llars i els abonats a Netflix l'han vist més de 1.600 milions d'hores.
A més, Sarandos ha comentat sobre l'experiència de gravar la sèrie. "No vam haver d'anar i ensenyar a algú a Corea com fer un gran contingut. És un mercat increïble. Sempre hi ha hagut curiositat a tot el món, el mercat del drama coreà sempre ha tingut èxit a tot arreu, però la facilitat que nosaltres hem ofert ha portat el gènere al mainstream", ha declarat.
[plantillavirals]
Netflix confirma la segona temporada de «El juego del calamar»
Cultura
El CEO de la plataforma d'streaming avisa que "l'univers" de la sèrie només "acaba de començar"
- Escena d'El juego del calamar -
- Netflix
ARA A PORTADA
-
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Televisió Pedro Sánchez accepta la invitació de «La Revuelta»: Broncano l'entrevista aquest dijous Victor Rodrigo
-
Publicat el
22 de gener de 2022 a
les 15:35
Et pot interessar
-
Cultura
Coses de l'octubre (i II)
-
Cultura
Mor Albert Feliu, germà de la Núria Feliu i guardià de la seva memòria
-
Cultura
Què fer si t'han estafat amb les entrades d'Oques Grasses: els Mossos d'Esquadra ho expliquen
-
Cultura
Denuncien una macroestafa amb les entrades dels concerts de comiat d'Oques Grasses
-
Cultura
«Amb els llibres et fas unes expectatives molt altes del que serà la teva vida adulta»
-
Cultura
Qui canta els mals espanta: «Sense festa no hi ha llengua»
