El servei de consultes en línia de català Optimot ha rebut 40 milions de consultes en quatre anys, ha informat aquest divendres la Conselleria de Cultura en un comunicat.
Optimot, que consta d'un cercador per resoldre els dubtes de manera autònoma i àgil i té un servei d'atenció personalitzada (SAP), ha incrementat les visites en un 73,46% del 2010 al 2014.
El creixement del 24,72% de les consultes automatitzades ha comportat una disminució del SAP, el que constata que s'ha complert un dels objectius de l'eina, que és que els usuaris siguin cada vegada més autònoms.
Optimot rep 40 milions de consultes de català en quatre anys
El servei lingüístic ha incrementat les visites en un 73,46% del 2010 al 2014
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de febrer de 2015 a les 16:41
Et pot interessar
-
Cultura Tatxo Benet tanca el Museu de l'Art Prohibit de Barcelona
-
Cultura Mor Arturo San Agustín, periodista i cronista especialitzat en Barcelona
-
Cultura Aragó presentarà divendres al jutjat la reclamació per a l’execució forçosa de la sentència de Sixena
-
Cultura Els castellers, més enllà de Catalunya: els països que no sabies que en tenen
-
Cultura L'Aragó exigeix el retorn «immediat» de les obres de Sixena: «A les bones o a les males»
-
Cultura La revetlla de Sant Joan, en imatges