El servei de consultes en línia de català Optimot ha rebut 40 milions de consultes en quatre anys, ha informat aquest divendres la Conselleria de Cultura en un comunicat.
Optimot, que consta d'un cercador per resoldre els dubtes de manera autònoma i àgil i té un servei d'atenció personalitzada (SAP), ha incrementat les visites en un 73,46% del 2010 al 2014.
El creixement del 24,72% de les consultes automatitzades ha comportat una disminució del SAP, el que constata que s'ha complert un dels objectius de l'eina, que és que els usuaris siguin cada vegada més autònoms.
Optimot rep 40 milions de consultes de català en quatre anys
Cultura
El servei lingüístic ha incrementat les visites en un 73,46% del 2010 al 2014
ARA A PORTADA
-
Política Noves receptes d'independència: Gal·les i Escòcia recuperen l'optimisme Bernat Castanyer Colomer
-
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Successos Afectats per l’aiguat al càmping Arc de Berà: «El cotxe ja el puc llençar, veurem qui ho paga» ACN
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
