El servei de consultes en línia de català Optimot ha rebut 40 milions de consultes en quatre anys, ha informat aquest divendres la Conselleria de Cultura en un comunicat.
Optimot, que consta d'un cercador per resoldre els dubtes de manera autònoma i àgil i té un servei d'atenció personalitzada (SAP), ha incrementat les visites en un 73,46% del 2010 al 2014.
El creixement del 24,72% de les consultes automatitzades ha comportat una disminució del SAP, el que constata que s'ha complert un dels objectius de l'eina, que és que els usuaris siguin cada vegada més autònoms.
Optimot rep 40 milions de consultes de català en quatre anys
El servei lingüístic ha incrementat les visites en un 73,46% del 2010 al 2014
ARA A PORTADA
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
Publicat el 20 de febrer de 2015 a les 16:41
Et pot interessar
-
Cultura Una Setmana del Llibre de «màxims» a Arc de Triomf: 93 casetes i 312 expositors
-
Cultura Jordi Amat guanya el Premi Bones Lletres d'Assaig amb una mirada sobre Barcelona
-
Cultura El Món de la Tele i Next enforteixen la seva aposta editorial
-
Cultura Dagoll Dagom diu adeu amb l’última funció de «Mar i cel» aquest diumenge
-
Cultura «Mar i Cel» arribarà als cinemes per Nadal
-
Cultura Polèmica per la representació d'una obra de teatre catalanòfoba en un acte de l'Ajuntament de Barcelona