El tenor madrileny Plácido Domingo ha anunciat que dimiteix del seu càrrec de director de l'Òpera de Los Angeles, segons han anunciat tant ell com la institució musical aquest dimecres al vespre (hora catalana). La dimissió arriba després que a l'agost es publiqués una informació que acusava Plácido Domingo d'haver assetjat sexualment vuit cantants i una ballarina en el passat, i després que, a començaments de setembre, onze dones més s'unissin a les acusacions.
"Mentre continuo la feina per netejar el meu nom, he decidit que és en el millor interès de LA Opera que dimiteixi com al seu director general i que deixi les meves actuacions futures ", ha afirmat el cantant en un comunicat.
Plácido Domingo dimiteix com a director de l'Òpera de Los Angeles
Cultura
La dimissió arriba després que aquest estiu es divulguessin antics casos de presumpte assetjament sexual del tenor a cantants
ARA A PORTADA
-
-
-
Internacional «Hi ha pensadors d'extrema dreta que somien en crear una nova espècie amb la IA» Pep Martí i Vallverdú
-
Societat Milers de migrants de Ceuta queden fora del campament del govern espanyol i tornen a les platges Gerard Mira
-
Política El Govern demana explicacions a l'empresa de traducció per l'incident al judici de Roger Español ACN
Publicat el
02 d’octubre de 2019 a
les 18:24
Et pot interessar
-
Cultura
Tot el que trobaràs a la Setmana del Llibre en Català 2026: activitats, horaris i novetats
-
Cultura
La Bressola celebra 50 anys amb l'objectiu d'obrir el liceu i noves escoles
-
Cultura
Un espectacle singular de La Fura dels Baus, entre les novetats de la Mercè 2026 a Barcelona
-
Cultura
De «rostejar» Quim Masferrer a enfrontar Barcelona i les comarques: l'Hilària busca mambo
-
Cultura
Sebastià Alzamora guanya el Premi Nacional espanyol de Poesia 2026
-
Cultura
Oasis torna a Barcelona després de divuit anys amb dos concerts
