Inesperat lloc en què ha aparegut el logo de TV3: en una sèrie d'èxit d'HBO. Concretament, la careta de Succession mostra una imatge d'una sala de realització de televisió, allà en què es controla tant les càmeres com l'àudio de tot producte audiovisual. El moment, com es pot veure en el vídeo, és al segon 00:15.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=G29EyeGzm9w[/youtube]
L'origen és ben curiós. Es tracta d'una fotografia feta pel periodista grec Aris Chatzistefanou i que ara es ven per 134 euros en un banc d'imatges. La imatge va ser capturada un 6 de febrer de 2018 durant un Telenotícies migdia des dels estudis de Sant Joan Despí. En aquell temps, el periodista grec preparava un documental sobre la salut dels mitjans de comunicació catalans.
De fet, tot i que en la careta se substitueix a les pantalles de la imatge original fotos vinculades a la sèrie, en la imatge original, encara disponible al banc d'imatges, hi apareix el polític del PP Francisco Correa o els periodistes de TV3 Àgata Fàbregas i Roger Rovira.
[plantillavirals]
Què hi fa TV3 a la careta de la sèrie d'HBO «Succession»?
Cultura
La imatge és de la sala de realització de l'emissora catalana i ara val 134 euros
- Moment en què es veu la sala de realització de TV3 a «Succession» -
- TV3
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de novembre de 2021 a
les 20:38
Et pot interessar
-
Cultura
El MNAC demana suspendre el lliurament de les pintures de Sixena per falta d'informació sobre els riscos
-
Cultura
Mor de manera sobtada l'integrant de Locomía Manuel Arjona
-
Cultura
Mor Victor Willis, el policia de Village People
-
Cultura
Coses del juliol (I)
-
Cultura
Així serà el nou arxiu de Barcelona: un espai «modernitzat» amb un centre cultural
-
Cultura
Maribel López Zambrana nomenada nova directora de la Fundació Joan Miró
