“L’activitat de la Catalunya exterior eÌs tan intensa que ens costava encabir-la en un uÌnic programa diari, per la qual cosa hem decidit redoblar l’aposta i duplicar el programa en dues edicions diaÌ€ries”, ha avançat el director de RAB Ràdio, Germà Capdevila, aquest diumenge a través d'un comunicat. Aquest dilluns, 12 de setembre, el magazín d'actualitat A Banda i Banda del mitjà de comunicació torna a la feina i ho fa amb la novetat d'aquestes dues emissions diàries, una a les 11:00 del matí i l'altra a les 16:00 de la tarda. La idea és que així, com són horaris que coincideixen amb els matins de cada continent, els catalans d'Europa i d'Amèrica Llatina poden estar al dia del que passa i els interessa al país.
L'edició d'Europa d'A Banda i Banda estaraÌ€ presentada per la periodista Queralt Arias i l'edició llatinoamericana tindrà una conduccioÌ coral des de Catalunya, Brasil, MeÌ€xic i Argentina. A banda de les seccions habituals del programa -com són la tecnologia, la cultura, el geÌ€nere i la diversitat, la histoÌ€ria i l'esport, entre altres-, en cada emissió intervindran catalans establerts en diversos països per explicar de primera mà l'actualitat dels seus territoris d’acollida. No obstant això, el programa de ràdio no prescindirà de les entrevistes i reportatges que vam poder sentir en les primeres temporades del programa, ambdós formats que continuaran servint per donar a conèixer la feina de la diaÌ€spora catalana per la llengua i la cultura del paiÌs.
A banda del magazín d'actualitat de la cadena, aquest dilluns també torna tota la seva programació usual. Torna, per exemple, La Taverna del Barça, l’espai de debat i conversa dels penyistes i culers d'arreu del moÌn. TambeÌ torna el programa Pensaveus, amb MiÌriam AymamiÌ; Re-volta, amb Mireia Viladevall; Batecs de Paraules, amb Mireia Baeta; Qui Som, amb MerceÌ€ Porqueres; La FIEC t’ho explica amb Roser Maresme i Roger Caballero, i Catalunya Sardanista, entre altres.
RAB Ràdio dobla el seu magazín d'actualitat amb una edició per a Europa i una altra per a Amèrica Llatina
Cultura
"A Banda i Banda" torna aquest dilluns 12 de setembre amb una emissió a les 11:00 del matí i una altra a les 16:00 de la tarda
- Queralt Arias, presentadora de -
- RAB Ràdio
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat El Javier, un sabater de 60 anys de l'Hospitalet, se suïcida abans que el desnonessin de la botiga David Cobo
-
Economia Els constructors denuncien la «politització» del cas Maricarmen i exigeixen tombar els decrets Natàlia Pinyol / Agències
-
Política Bonificacions per al primer pis i una reprovació inèdita: les deu propostes estrella al gran debat del Parlament Oriol March | Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
Publicat el
10 de setembre de 2022 a
les 15:38
Et pot interessar
-
Cultura
Joan Dausà farà sis concerts de Nadal a Santa Maria del Mar
-
Cultura
El català guanya protagonisme al Piromusical de la Mercè 2026
-
Cultura
«Amb 'No gender' el procés creatiu va anar en paral·lel al procés personal de transició»
-
Cultura
La Setmana del Llibre en Català tanca amb més de 130.000 visitants i gairebé un milió d’euros de facturació
-
Cultura
Oasis i la nostàlgia subrogada
-
Cultura
Helena Guardans, nova presidenta de la Fundació del Gran Teatre del Liceu
