El conseller de Cultura, Santi Vila, ha anunciat aquest dimarts que la Generalitat estudiarà mesures de protecció per a l'església Sant Ruf de Lleida.
En declaracions a NacióDigital, Vila indicat que les fórmules per protegir el monestir s'anunciaran en les properes setmanes, alhora que ha destacat que no es descarta res, tampoc un canvi de decisió en la declaració de Bé Cultural d'Interés Local.
Santi Vila anuncia mesures de protecció per a l'església Sant Ruf de Lleida
El conseller ha assegurat que les fórmules per protegir el monestir s'anunciaran en les properes setmanes
ARA A PORTADA
-
7.400 pisos en deu anys: les compres de la Generalitat i Barcelona en plena crisi habitacional David Cobo
-
Què és el tanteig i retracte, la via a l'alça per comprar pisos privats i fer-los públics? David Cobo
-
«Al call center atenem unes 80 trucades diàries i ens donen 10 segons entre una i l'altra» Marc Orts i Cussó
-
-
Publicat el 27 de setembre de 2016 a les 21:44
Actualitzat el 27 de setembre de 2016 a les 21:46
Et pot interessar
-
Cultura «Catalunya continua sent vista a Espanya com l’enemic interior»
-
Cultura El món de l'art també pressiona per evitar el trasllat de les pintures de Sixena: «Per què la Dama d'Elx i el Guernica no?»
-
Cultura La Nit Irla premia la tasca per la pau i pel català davant la «banalitat del mal»
-
Cultura «Una pèrdua irreparable»: clam dels exconsellers de Cultura contra el trasllat de les obres de Sixena
-
Cultura Aquesta és la millor cançó en català del 2024, segons els premis de l'Acadèmia de la Música
-
Cultura La cantant Jessie J anuncia que té càncer de mama en fase inicial