No, l'idil·li entre Bruce Springsteen i Barcelona no acabarà l'any vinent. El Boss i la banda amb la que toca, The E Street Band, han confirmat un segon concert a l'Estadi Olímpic de la capital catalana per l'any vinent. Serà dos dies després del primer, que està previst pel 20 de juny. És a dir: el segon concert d'Springsteen serà el 22 de juny de 2024.
La promotora Doctor Music també descarta "totalment" afegir-hi una nova actuació. Les entrades es posaran a la venda dimarts que ve a les 10.00 h a través de dues pàgines web oficials: doctormusic.com i entradas.com. En el cas de fer-ho per una altra via, els promotors no es fan responsables.
El preu anirà dels 65 fins als 128 euros per a les localitats que tenen butaca assignada i de 128 euros per a la part de davant de la pista. A la part de darrere de la pista les localitats costaran 85 euros. Com a màxim, es podran comprar sis entrades. Quasi totes les localitats disponibles -50.000- per al primer concert a la ciutat comtal es van vendre en mitja hora.
Segon concert de Bruce Springsteen a Barcelona el 2024: nova data i calendari d'entrades
Quasi totes les localitats disponibles -50.000- per al primer concert a la ciutat comtal es van vendre en mitja hora
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de novembre de 2023 a les 09:31
Actualitzat el 15 de novembre de 2023 a les 09:36
Et pot interessar
-
Cultura
Barcelona recupera una llibreria a l'epicentre de la turistificació
-
Cultura
Mor Lluís Permanyer, el guardià de la memòria de Barcelona
-
Cultura
Sopa de Cabra anuncia una gira per celebrar els 40 anys de trajectòria
-
Cultura
Tanqueu TÑ3!
-
Cultura
Cuinar i menjar en català: expressions i paraules que has de conèixer
-
Cultura
Mor Ace Frehley, icònic guitarrista de KISS, als 74 anys
