El cantant londinenc de grime i R&B Stormzy substituirà A$AP Rocky al programa del Sónar del 2019, segons han indicat els organitzadors del certamen musical. Les mateixes fonts indiquen que A$AP Rocky ha hagut de cancel·lar la gira europea prevista pel fet que "continua en retenció preventiva" a Estocolm.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=RqQGUJK7Na4[/youtube]
L'actuació d'Stormzy tindrà lloc al Sónar de Nit el proper divendres 19 de juliol a dos quarts d'onze de la nit. Els programadors del Sónar destaquen que Stormzy és autor del primer disc 'grime' en encapçalar les llistes d'èxits al Regne Unit i que ha estat el primer artista negre en tocar com a cap de l'escenari principal al festival de Glastonbury. El Sónar ja havia programat el cantant britànic l'any 2016.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=93M1QtYDtpU[/youtube]
Stormzy substituirà A$AP Rocky al cartell del Sónar 2019
L'artista britànic actuarà a l'escenari principal del Sónar de Nit el divendres 19 de juliol degut a l'empresonament del raper nord-americà a Estocolm

ARA A PORTADA
Publicat el 12 de juliol de 2019 a les 21:25
Actualitzat el 12 de juliol de 2019 a les 21:29
Et pot interessar
-
Cultura Una Setmana del Llibre de «màxims» a Arc de Triomf: 93 casetes i 312 expositors
-
Cultura Jordi Amat guanya el Premi Bones Lletres d'Assaig amb una mirada sobre Barcelona
-
Cultura El Món de la Tele i Next enforteixen la seva aposta editorial
-
Cultura Dagoll Dagom diu adeu amb l’última funció de «Mar i cel» aquest diumenge
-
Cultura «Mar i Cel» arribarà als cinemes per Nadal
-
Cultura Polèmica per la representació d'una obra de teatre catalanòfoba en un acte de l'Ajuntament de Barcelona