Rodalies de Catalunya ha programat un tren especial diari entre Sitges i Barcelona amb motiu del Festival de Cinema Fantàstic de Sitges. El comboi sortirà cada dia a dos quarts de dues de la matinada, des de l'11 d'octubre fins el 21. L'objectiu és facilitar el desplaçament dels assistents a la cita i garantir la tornada a la capital catalana quan s'acabin les projeccions diàries i abans que comencin les de matinada. El tren sortirà amb destinació Barcelona-Sants i sense parades intermèdies. No serà necessari cap bitllet especial sinó un dels títols habituals de transport vàlids per a Rodalies de Catalunya. Els viatgers que vulguin apropar-se fins a Sitges compten amb els serveis regulars de la línia R2 sud de Rodalies, la que va de Barcelona fins a Sant Vicenç de Calders passant per Vilanova i la Geltrú, amb una freqüència de 15 minuts de mitjana i un temps de viatge de mitja hora.
D'altra banda, els viatgers provinents de l'Estat espanyol que es desplacin fins al festival poden obtenir descomptes en la compra de bitllets de l'AVE. Aquests títols inclouen el bitllet del servei de rodalia de Barcelona per anar fins a Sitges.
Trens especials per tornar del Festival de Cinema Fantàstic de Sitges
El comboi sortirà a dos quarts de dues de la matinada amb destinació Barcelona-Sants
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
08 d’octubre de 2013 a
les 18:34
Et pot interessar
-
Cultura
La Universitat de Perpinyà es fa enrere i mantindrà el màster de català
-
Cultura
«A Catalunya tenim dones artistes fantàstiques, però no es programen»
-
Cultura
Grafitejar el trens: una dosi d'adrenalina cada cop més perseguida i poc entesa
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 9 i 10 de maig
-
Cultura
Collboni anuncia tres nous monuments a Barcelona: a Cerdà, a Mercury i Caballé i a l'emprenedoria
-
Cultura
«Wherther» al Liceu: entre el debut d'Anduaga i la reflexió sobre el romanticisme
