Nou escàndol en el món de la música. En aquest cas, als Estats Units, on la cantant Lizzo ha estat denunciada per assetjament sexual, religiós i racial per tres exballarines davant el Tribunal Superior del comtat de Los Angeles. A més, les antigues companyes de l'artista, una gran abanderada de la diversitat corporal, asseguren que generava un "ambient de treball hostil".
Arianna Davis, Crystal Williams i Noelle Rodríguez es refereixen a episodis succeïts entre 2021 i 2023, durant la gira The Special Tour i la gira europea posterior. Destaquen els fets que van tenir lloc en un club de striptease al barri roig d'Amsterdam, on la cantant va obligar una d'elles a tocar els pits d'una ballarina contra la seva voluntat.
A més, afirmen que la capitana de l'equip de ball de Lizzo, Shirlene Quigley, intentava convertir els treballadors a la seva religió i ridiculitzava aquells qui no esperaven al matrimoni per mantenir relacions sexuals. I, quan demanaven certs pagaments per avançat, la productora Big Grrrl Touring, Inc. els hauria contestat amb respostes carregades d'"animadversió racial i gordofòbia".
[plantillavirals]
Tres ballarines denuncien la cantant Lizzo per assetjament sexual, religiós i racial
Cultura
Les demandants també asseguren que l'artista estatunidenca generava un "ambient de treball hostil" i feia comentaris "gordòfobs"
ARA A PORTADA
-
Política Llarena confirma la retirada de l'ordre de detenció de Puigdemont (però encara no aplica del tot l'amnistia) Bernat Surroca Albet
-
-
Política Els plans de Feijóo per carregar-se la immersió indignen Illa i la comunitat educativa Gerard Mira
-
Política Feijóo enarbora «l'orgull de ser espanyol» en l'última oportunitat per ser president Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
02 d’agost de 2023 a
les 16:11
Et pot interessar
-
Cultura
Què fer si t'han estafat amb les entrades d'Oques Grasses: els Mossos d'Esquadra ho expliquen
-
Cultura
Denuncien una macroestafa amb les entrades dels concerts de comiat d'Oques Grasses
-
Cultura
«Amb els llibres et fas unes expectatives molt altes del que serà la teva vida adulta»
-
Cultura
Qui canta els mals espanta: «Sense festa no hi ha llengua»
-
Cultura Estopa estrena «Bicho raro», primer avançament del nou disc «La Maketa»
-
Cultura
Isabel Allende guanya el Premi Planeta amb la novel·la «La hora antes del alba»
