Aquest dilluns, l'ocell blau característic de Twitter ha donat pas al gos Shiba Inu que representa la criptomoneda Dogecoin, coneguda per ser un simple mem, fins ara, sense valor. La substitució ha arribat sense avisar i Elon Musk no s'ha pronunciat al respecte, fet pel qual regna la incertesa i les incògnites augmenten per moments. De la mateixa manera que el valor de la moneda digital.
Musk manté una estreta relació amb les criptodivises, de les quals és un ferm defensor i ha impulsat quan li ha interessat. Per això, no es descarta que es tracti d'un moviment tàctic del magnat -tot i que les explicacions podrien ser moltes. Amb tot, però, el valor de la moneda s'ha disparat un 26% arran del canvi.
[noticiadiari]2/253218[/noticiadiari]
La volatilitat del mercat de les criptomonedes és de sobres coneguda i Musk hi juga constantment. De fet, el 2021 va aconseguir duplicar el valor d'aquesta mateixa moneda després de fer una piulada amb una imatge del "Gos bordant a la lluna" de Joan Miró. El mateix va fer amb altres divises com Bitcoin, quan va insinuar que l'acceptaria com un mètode de pagament a Tesla.
[plantillavirals]
Twitter canvia de logotip per sorpresa: adopta el de la criptomoneda Dogecoin i en dispara el seu valor
Cultura
La xarxa social no dona cap explicació i la moneda digital nascuda com un mem augmenta el preu un 26%
ARA A PORTADA
-
Societat Prohibit el fum a les terrasses i els anuncis de cigarretes electròniques: les claus de la nova llei antitabac Marc Orts i Cussó
-
Energia Catalunya, molt lluny de la sobirania elèctrica: el 84% del consum depèn de l'exterior Arnau Urgell i Vidal
-
-
Política Barcelona, Girona i Amposta: triple manifestació independentista per la Diada Lluís Girona Boffi
-
Política Després del Mundial, un altre procés? Semblances i diferències entre el 2010 i el 2026 Oriol March
Publicat el
03 d’abril de 2023 a
les 18:29
Et pot interessar
-
Cultura
La pregària de Lluís Gavaldà (Els Pets) a «Sant Leo Messi»: «Fes un últim miracle pel poble català»
-
Cultura
«No n'hi ha prou amb depilar-nos o tenir la regla cada mes? A la merda el tint»
-
Cultura
El català, entre les onze primeres llengües d'un catàleg mundial de 62 milions d'edicions
-
Cultura
Coses del juliol (i II)
-
Cultura
Patufet, on ets
-
Cultura
Mor l'escriptor barceloní Luis Goytisolo, autor d'«Antagonía» i acadèmic de la RAE
