Txarango ha posat a la venda les entrades dels primers concerts de la gira de comiat, 'El Gran Circ'. Els escenaris escollits han estat Amsterdam, Londres i Bilbao. A principis de gener Txarango afegia 13 nous concerts a la gira després d'exhaurir totes les entrades, amb noves cites a Vic, Calafell, Sant Feliu de Guíxols, Lleida, Mataró, Terrassa, Olot, Manresa, Valls, Girona, Manacor i València.
Madrid, Brussel·les i París seran altres parades. La banda del Ripollès assegurava aleshores que aquestes eren les dates definitives d'una tour que acabarà el maig del 2021, en un concert final del qual no se n'ha revelat el lloc. La gira de comiat servirà també per presentar el seu últim disc, que sortirà a la primavera.
Txarango posa a la venda les entrades dels primers concerts de la gira de comiat
Amsterdam, Londres i Bilbao seran els escenaris inicials de la gira "El Gran Circ"
ARA A PORTADA
-
Educació pacta amb els dos principals sindicats per posar fi a la crisi: les claus de l'acord Gerard Mira
-
-
Una trentena d'alumnes es planten per la calor «insuportable» a les aules de l'Institut de Llançà Redacció
-
-
Rodalies incorpora un aliat en la lluita contra els grafitis: el producte que neteja quatre vegades més de pressa Pau Espí Solé
Publicat el
19 de febrer de 2020 a
les 21:40
Et pot interessar
-
Cultura
Rolling Stones, 50 anys del mal rotllo
-
Cultura
«La Balanguera» sona a tot Mallorca en commemoració dels cent anys de la versió musicada
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i a Catalunya: 30 i 31 de maig
-
Cultura
Torna el Sónar 2026 amb més escenaris a Barcelona: tot el que has de saber del festival
-
Cultura
D'on neix l'ou com balla? Tots els detalls del Corpus a Barcelona
-
Cultura
El Palau Robert de Barcelona tancarà per reformes durant un any i mig
