[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xyx_LnEtVWw[/youtube]
Joan Dausà ha començat l'any publicant una nova cançó per agrair als seus seguidors un "any excepcional", en què ha presentat el disc "Ara som gegants". La nova peça, Tot anirà bé, convida a l'optimisme i repeteix l'equip del seu primer senzill. La producció ha estat capitanejada per Fluren&Santos i el clip ha estat dirigit per Marc Pujolar.
Dausà va actuar l'any passat a festivals com Cap Roig, l'Strenes, el Cruïlla, l'Acústica, o sales com el Palau de la Música. El cantautor ja compta amb noves dates en vistes a aquest 2018.
VÃDEO Així sona «Tot anirà bé», la nova cançó de Joan Dausà
El nou tema arriba enmig de la gira de presentació del disc "Ara som gegants"
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de gener de 2019 a
les 10:49
Et pot interessar
-
Cultura
Neix la revista digital «No té nom», un espai per fer crítica cultural «honesta» sota pseudònim
-
Cultura Calella de Palafrugell recupera «El meu avi» a la Cantada d'Havaneres un any després de la polèmica
-
Cultura
«Google em va amenaçar per una peça que vaig fer»
-
Cultura
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Cultura
Barcelona celebra 50 anys de la fi de la dictadura amb un «bombardeig» de poemes sobre la Catedral
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de juny
