Prince Roger Nelson, conegut artísticament com a Prince, ha mort aquest dijous al seu domicili de Minnesota als 57 anys. Així ho ha confirmat el seu representant a l'agència Associated Press, segons publiquen mitjans com la BBC i l'agència Reuters.
El passat 15 d'abril, l'avió privat de l'artista va haver de fer un aterratge d'emergència perquè el cantant no es trobava bé. Dies després, però, el seu entorn va assegurar que es tractava d'una grip i que Prince ja estava recuperat.
Nascut a Minnesota el 7 de juny de 1958, el músic va començar la seva carrera musical a finals dels 70. El seu disc Purple Rain, publicat el 1984, el va conduir a la fama. Prince va editar una trentena de discs i se'l considera un dels músics més influents de les últimes dècades. Al vídeo es pot veure el concert de Prince al Teatre Capitol el 1982.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uAYQUbh8HHA[/youtube]
VÃDEO Prince, a Barcelona: cançons per recordar un mite
Cultura
El representant de l'artista ha confirmat la mort a l'agència Associated Press | L'artista ha estat trobat mort al seu domicili de Minnesota | Se'l considera un dels músics més influents de les últimes dècades
ARA A PORTADA
-
Política Més enllà de la Francisca: què pensen els votants de Junts sobre habitatge? Lluís Girona Boffi
-
Política El Congrés tomba els decrets d'habitatge i Sánchez meditarà durant el cap de setmana si convoca eleccions Lluís Girona Boffi
-
Política Guerra oberta Junts-Rufián: «Tothom sap que ets un invent de les clavegueres de l'Estat» Oriol March
-
Societat Centenars de persones reclamen una vaga general per l’habitatge després de la caiguda dels decrets Pau Espí Solé
-
Publicat el
21 d’abril de 2016 a
les 17:49
Et pot interessar
-
Cultura
Mor Dolors Oller, expresidenta del PEN Català
-
Cultura
Joan Dausà farà sis concerts de Nadal a Santa Maria del Mar
-
Cultura
El català guanya protagonisme al Piromusical de la Mercè 2026
-
Cultura
«Amb 'No gender' el procés creatiu va anar en paral·lel al procés personal de transició»
-
Cultura
La Setmana del Llibre en Català tanca amb més de 130.000 visitants i gairebé un milió d’euros de facturació
-
Cultura
Oasis i la nostàlgia subrogada
