Els concerts de la Mercè a la Platja del Bogatell es van celebrar aquest dissabte nit , després que divendres es van haver de cancel·lar per culpa de la forta pluja. Així van actuar Animal i Ramon Mirabet i Sidonie, que es va afegir al cartell en substitució de Love of Lesbian.
El grup barceloní no va poder fer el concert perquè tenia un compromís previ per actuar aquest dissabte a Granada, motiu pel qual divendres van decidir oferir als seus fans un breu acústic sota la pluja.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HhsRTrpNwOE[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=V0z5ZI_3IuM[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZGhR7qL2SkY[/youtube]
VÃDEOS Els concerts de la «Mercè a la Platja»
Els concerts es van haver d'aplaçar un dia per culpa de la pluja | Love of Lesbian és baixa a causa d'un compromís previ i són substituïts per Sidonie
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de setembre de 2016 a les 21:49
Et pot interessar
-
Cultura Els cinc imprescindibles de les Festes de la Mercè 2025
-
Cultura El piromusical de la Mercè inclourà l'estrena d'una cançó en català dels Estopa i The Tyets
-
Cultura The Kooks actuarà a Barcelona el pròxim 3 de març
-
Cultura Alfredo Relaño fitxa per la competència després de l’acomiadament del grup Prisa
-
Cultura L’auge de la música en viu a Barcelona: el saxofonista com a protagonista en esdeveniments i celebracions
-
Cultura Lluís Llach s'uneix a Els Catarres i Roger Mas en una nova versió de «País Estrany» per la Diada