"A partir d'aquí vam començar a contactar amb músics amics i coneguts per si es volien sumar a la proposta" i actualment ja són una trentena d'artistes de Barcelona, Blanes, Sant Feliu de Guíxols, i altres zones del territori català, que des de fa un més inverteixen el seu temps a dedicar les cançons que els demanen a través de les xarxes socials o el correu electrònic.
"És molt bonic regalar cançons en moments difícils" com els que s'estan vivint. De Pablo explica que han rebut peticions de tota mena. Majoritàriament són famílies que volen dedicar una cançó al seu avi o àvia que està en una residència o a un familiar que està vivint sol el confinament però també s'han trobat amb persones que envien missatges al personal sanitari. Es pot demanar qualsevol cançó i el músic fa una petita dedicatòria a la persona a qui va dirigit.
Escull Nació com la teva font preferida de GoogleEt pot interessar
Cultura Josep Maria Espinàs o Ester Boix: les personalitats que Catalunya commemorarà el 2027
Cultura 10 idees sobre el Nou Món
Cultura Vallverdú, de vegades la vida
Cultura Una companyia nacional de dansa
Cultura Maldita.es, Reuters Institute, NPR i Cloudflare, primers ponents de Media Party Barcelona 2026
Cultura Els Verds descarreguen a les Santes de Mataró el 3 de 9 amb folre i agulla, una construcció que no es veia des del 2019
