Vint anys de «MondoSonoro»

La revista musical celebra l'aniversari amb un concert amb les bandes Love of Lesbian, Standstill, Sidonie i Dorian

Publicat el 06 d’octubre de 2014 a les 18:58

Membres dels grups Standstill, Love of Lesbian, Dorian i Sidonie celebren l'aniversari de Mondo Sonoro Foto: Gustaf Choos
 

La revista musical gratuïta 'MondoSonoro' celebrarà aquest mes d'octubre els vint anys de vida amb un concert el dia 10 a la sala Razzmatazz de Barcelona amb quatre dels grups que han crescut juntament amb la publicació, Love of Lesbian, Standstill, Sidonie i Dorian.

El directe, amb entrades exhaurides des de fa dies servirà per celebrar l'aniversari d'aquesta revista, creada el 1994 i reunirà sobre l'escenari quatre bandes catalanes de referència dins de la música alternativa actual.

La celebració del vintè aniversari,a més, ha començat amb la distribució del 'MondoSonoro' d'octubre, amb un format especial i pàgines dedicades a la commemoració. La revista actualment compta amb una distribució de 125.000 exemplars i amb presència en 60 localitats de tot l'Estat.

Vint anys escrivint sobre música

'MondoSonoro' va néixer com a revista musical mensual i gratuita a l'octubre de 1994, amb un primer número de distribució únicament a Barcelona. Un any més tard engega una edició madrilenya obrint la porta a un seguit d'edicions territorials que facilitaran la seva expansió per tot l'Estat espanyol.

Vint anys i 221 números més tard, 'MondoSonoro' és avui una referència quant a música alternativa i independent, amb vocació transversal i l'objectiu d'arribar al màxim d'aficionats a la música.