El cineasta Woody Allen ha anunciat que la seva pròxima pel·lícula, la número 50, serà l'última. "En principi no en faré més", ha explicat Allen en una entrevista a La Vanguardia publicada aquest dissabte. En la conversa, també ha detallat que el que vol és centrar-se a escriure la seva primera novel·la.
L'autor, que el pròxim 27 de setembre publica el llibre de contes còmics Gravetat zero (Aliança), ha dit que tot i que el seu objectiu és redactar l'apreciada novel·la, també li ve de gust continuar escrivint contes. El que no preveu publicar són més memòries després de l'èxit -i el rebombori- aconseguit amb A propòsit de no res (2020), l'autobiografia en la qual repassa la seva vida personal i professional.
El cineasta ha donat més detalls sobre la futura novel·la. Ha dit que suposa que inclourà l'humor que li sol sorgir com a creador, però no necessàriament: "Si tingués una idea molt seriosa, no dubtaria a fer el mateix que vaig fer en algunes de les meves pel·lícules, les qualificades de serioses".
Quant al seu darrer film, ambientat a París (França), ha avançat que "serà semblant a Matchpoint, emocionant, dramàtic i a més sinistre".
[plantillavirals]
Woody Allen preveu retirar-se del cinema per escriure la seva primera novel·la
El cineasta avança que la seva pròxima pel·lícula, la número 50, podria ser l'última
- Woody Allen en una imatge d'arxiu -
- EuropaPress
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de setembre de 2022 a
les 12:29
Et pot interessar
-
Cultura
Barcelona atorga la Medalla d'Or al mèrit cultural a la mexicana Marisol Schulz
-
Cultura
El concert per Palestina, en imatges: l'«star system» català s'uneix al Palau Sant Jordi contra el genocidi
-
Cultura
Totes les sensibilitats per Palestina (i Rosalia) desborden el Palau Sant Jordi
-
Cultura
Rosalia irromp com a sorpresa del concert per Palestina al Palau Sant Jordi
-
Cultura
Exhibició versus voluntat expressiva
-
Cultura
«És una presa de pèl cridar l'atenció amb cançons que no diuen res»
