El cineasta Woody Allen ha anunciat que la seva pròxima pel·lícula, la número 50, serà l'última. "En principi no en faré més", ha explicat Allen en una entrevista a La Vanguardia publicada aquest dissabte. En la conversa, també ha detallat que el que vol és centrar-se a escriure la seva primera novel·la.
L'autor, que el pròxim 27 de setembre publica el llibre de contes còmics Gravetat zero (Aliança), ha dit que tot i que el seu objectiu és redactar l'apreciada novel·la, també li ve de gust continuar escrivint contes. El que no preveu publicar són més memòries després de l'èxit -i el rebombori- aconseguit amb A propòsit de no res (2020), l'autobiografia en la qual repassa la seva vida personal i professional.
El cineasta ha donat més detalls sobre la futura novel·la. Ha dit que suposa que inclourà l'humor que li sol sorgir com a creador, però no necessàriament: "Si tingués una idea molt seriosa, no dubtaria a fer el mateix que vaig fer en algunes de les meves pel·lícules, les qualificades de serioses".
Quant al seu darrer film, ambientat a París (França), ha avançat que "serà semblant a Matchpoint, emocionant, dramàtic i a més sinistre".
[plantillavirals]
Woody Allen preveu retirar-se del cinema per escriure la seva primera novel·la
El cineasta avança que la seva pròxima pel·lícula, la número 50, podria ser l'última

- Woody Allen en una imatge d'arxiu -
- EuropaPress
Publicat el 17 de setembre de 2022 a les 12:29
Et pot interessar
-
Cultura «Encara em costa entendre com els pares van posar en risc la vida per canviar realment el món»
-
Cultura Sílvia Orriols, cap de cartell de la Cantada d'Havaneres
-
Cultura «Si s'haguessin deixat les pintures a Sixena ja no existirien»
-
Cultura Pilarín Bayés reconeix haver perdut la Creu de Sant Jordi: «L'última me la van fer pagar»
-
Cultura Tatxo Benet tanca el Museu de l'Art Prohibit de Barcelona
-
Cultura Mor Arturo San Agustín, periodista i cronista especialitzat en Barcelona
ARA A PORTADA
-
Junts insta Feijóo a reunir-se amb Puigdemont, però el PP ho descarta: «No som com el PSOE» Bernat Surroca | Oriol March
-
-
El Govern s'erigeix en el gran valedor de Pedro Sánchez i no contempla la seva caiguda Bernat Surroca Albet
-
La Moncloa reivindica haver fet net amb Cerdán i ridiculitza el nou intent de Feijóo Pep Martí i Vallverdú
-