Els Bombers van rescatar aquest diumenge quatre excursionistes que es van perdre enmig de la neu a Setcases, a la zona del Torrent de Coma de l'Orri. Les quatre persones perdudes van donar l'avís cap a tres quarts de nou del vespre i van donar les coordenades als GRAE perquè els resquitessin.
Les indicacions dels excursionistes no van ser correctes i això va dificultar la recerca. Més tard, els Bombers van obtenir les coordenades correctes i van poder accedir fins on eren els excursionistes a través d'un barranc amb raquetes de neu.
Les quatre persones estaven sanes i estàlvies i van poder baixar a peu fins als seus vehicles, on van passar una revisió mèdica de la mà del SEM.
Els Bombers rescaten quatre persones perdudes enmig de la neu a Setcases
Els fets van passar aquest diumenge
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de març de 2024 a les 12:05
Actualitzat el 12 d’abril de 2024 a les 16:57
Et pot interessar
-
Societat Investiguen Erling Haaland per provocar una commoció cerebral a la mascota del Manchester City
-
Societat L'històric rècord de Messi que ha superat un jugador de l'Atlètic de Madrid contra l'Espanyol
-
Societat Sí que es podran fer servir vapejadors a les platges de Barcelona
-
Societat Arbres caiguts, talls ferroviaris i a les carreteres i la Volta, en escac: el vent sacseja Catalunya
-
Societat Les millors imatges de l'eclipsi parcial de sol a Catalunya
-
Societat Alves té dret a una indemnització de l'Estat per l'any de presó provisional