Divuit persones han perdut la vida aquesta Setmana Santa a les carreteres catalanes -13 corresponen a l'accident d'autocar de Freginals (el Montsià)-. Les dades les ha fetes públiques aquest vespre la directora del Servei Català de Trànsit, Eugenia Doménech, que considera el balanç "molt negatiu". L'any passat la xifra va ser de cinc víctimes mortals.
A més de l'accident d'autobús a Freginals, hi ha hagut cinc accidents mortals a la Palma de Cervelló (el Baix Llobregat), Sant Vicenç de Castellet (el Bages), Vilanova de l'Aguda (la Noguera), Seva (Osona) i Juncosa (les Garrigues).
A banda de l'accident de Juncosa, que va tenir lloc divendres passat, la resta de sinistres es van registrar durant la primera fase de l'operació sortida de Setmana Santa, entre divendres 18 i el diumenge 20 de març. D'aquests cinc accidents, tres es van produir per una col·lisió frontal entre dos vehicles i dos van passar en sortir de la via el vehicle.
Fins al moment, han tornat a l'àrea metropolitana de Barcelona un total de 505.000 vehicles, fet que suposa el 82,15 % dels previstos per l'SCT, que espera que en les pròximes hores retornin entre 7.000 i 10.000 més.
Eugenia Doménech ha destacat que l'operació tornada s'està desenvolupant sense problemes, tot i que un accident a l'A-2 ha generat retencions de fins a 17 quilòmetres a l'A-2, on ja està normalitzada la circulació. A més d'aquest punt, la majoria de les retencions s'han concentrat a la C-16, l'N-340 i l'AP-7, en direcció a Barcelona.
Divuit persones perden la vida a la carretera aquesta Setmana Santa
Societat
El Servei Català de Trànsit considera molt negatiu el balanç | Hi ha hagut sis accidents mortals a Freginals, la Palma de Cervelló, Sant Vicenç de Castellet, Vilanova de l'Aguda, Seva i Juncosa
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de març de 2016 a
les 18:15
Et pot interessar
-
Societat
Veïns de l’Hospitalet homenatgen l’Olga, que es va suïcidar després de ser desnonada
-
Societat
Mor un intern a Brians 2: vuitè suïcidi a les presons catalanes aquest any
-
Societat
Els docents reprendran el pols amb Educació en la recta final del 29-N
-
Societat
Els Mossos reforcen els protocols de seguretat i autoprotecció davant l’alerta jihadista
-
Societat
Dues persones es presenten amb ferides de bala al CAP de la Mina
-
Societat
Canvi d'horari d'hivern: cal avançar o endarrerir el rellotge?
