Un total de 64 exalts càrrecs de l'administració general de l'Estat han renunciat a la seva pensió indemnitzatòria per cessament d'activitat, una mesura que permetrà estalviar més de 4,7 milions d'euros, segons ha informat aquest dissabte en un comunicat el Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques. Un altres 21 exalts càrrecs, del total de 85, han preferit seguir cobrant-la.
Es tracta d'exalts càrrecs d'institucions com el govern espanyol, la Comissió del Mercat de les Telecomunicacions, la Comissió Nacional de la Energia, la CNMV, el CN Sector Postal, el Consell de Seguretat Nuclear, la Comissió Nacional de Competència, el Consell General del Poder Judicial i el Tribunal Constitucional.
64 exalts càrrecs de l'Estat renuncien a la pensió
Del total de 85 persones amb dret a la compensació econòmica, 21 han acceptat seguir cobrant-la. L'estalvi serà de 4,7 MEUR
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’agost de 2012 a
les 16:20
Et pot interessar
-
Economia
Les borses es desplomen pel trencament de les expectatives d'un acord de pau a l'Iran
-
Economia
Oficial: 77.000 cotxes de vuit grans marques s'hauran de revisar per risc d'incendi
-
Economia
La SEPI proposa Ángel Simón com a nou president executiu d'Indra
-
Economia
Renfe renuncia «temporalment» a l'alta velocitat Barcelona-París per les dificultats per operar a França
-
Economia
Aquests són tots els dies festius del calendari laboral de 2027: consulta'l sencer
-
Economia
Corpinnat continua creixent amb la incorporació de Juvé & Camps
