Un total de 64 exalts càrrecs de l'administració general de l'Estat han renunciat a la seva pensió indemnitzatòria per cessament d'activitat, una mesura que permetrà estalviar més de 4,7 milions d'euros, segons ha informat aquest dissabte en un comunicat el Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques. Un altres 21 exalts càrrecs, del total de 85, han preferit seguir cobrant-la.
Es tracta d'exalts càrrecs d'institucions com el govern espanyol, la Comissió del Mercat de les Telecomunicacions, la Comissió Nacional de la Energia, la CNMV, el CN Sector Postal, el Consell de Seguretat Nuclear, la Comissió Nacional de Competència, el Consell General del Poder Judicial i el Tribunal Constitucional.
64 exalts càrrecs de l'Estat renuncien a la pensió
Del total de 85 persones amb dret a la compensació econòmica, 21 han acceptat seguir cobrant-la. L'estalvi serà de 4,7 MEUR
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’agost de 2012 a
les 16:20
Et pot interessar
-
Economia
Això és el que has de saber per estalviar fins a 100 euros a l’any en la factura de la llum
-
Economia
Hoffman vincula el futur del MWC amb Barcelona, però demana no apujar «massa» la taxa turística
-
Economia
La inflació cau cinc dècimes el gener i se situa en el 2,4%
-
Economia
CaixaBank tanca el 2025 amb un benefici rècord de 5.891 milions d'euros
-
Economia
Pepsi anuncia un ERO a 400 empleats que afectarà Catalunya
-
Economia
Coca-Cola planteja un ERO al centre d'Esplugues de Llobregat
