Qualsevol analfabet amb gorra multa membres del poble treballador català en nom d’una empresa privada sota concessió pública (les escandaloses zones blaves) i té la possibilitat d’embargar un compte i aquí no passa res. Un jutge format, instruït i després de 10 anys d’investigació, amb errades però també amb encerts, tothom el considera culpable. En quin país vivim? I sortirem de la crisi?
ARA A PORTADA
Publicat el
31 d’octubre de 2009 a
les 13:08
Et pot interessar
-
Economia
L’Informe Fènix: un intent limitat de reviure l’economia catalana
-
Economia
Damm tanca l'any amb 155 milions de benefici, un 11% menys que l'any passat
-
Economia Els viatgers a hotels continuen batent rècords al maig a Catalunya amb 2,4 milions
-
Economia
La factura del Brexit, 10 anys després: les exportacions del Regne Unit a Catalunya han caigut fins a la meitat
-
Economia
La patronal alerta de l'estancament de les pimes i l'afebliment de les microempreses
-
Economia
Catalunya signa més de 7.000 hipoteques a l'abril per primer cop des de 2010
