El Banc Santander ha estat condemnat pel Jutjat de Primera Instància número 14 de Múrcia a tornar els 316.000 euros que una octogenària amb alzheimer havia perdut en inversions financeres de risc "molt complexes", segons ha avançat La Opinión de Murcia. El magistrat ha declarat la nul·litat del contracte en considerar que l'entitat no va informar dels riscos a la dona.
[noticiadiari]2/240976[/noticiadiari]
De fet, l'afectada va arribar a invertir mig milió d'euros en cinc operacions, segons ha detallat l'advocat de l'acusació, Demetrio Pastor. D'aquests, 315.646 es van perdre. Per tot això, el magistrat ha obligat l'entitat a indemnitzar la dona, a més de tornar-li l'import.
Tot i que el jutge ha determinat que l'anciana va incórrer en un error en donar el seu consentiment, ha assenyalat que el culpable és el Banc de Santander perquè "la subscripció del producte d'autos va respondre a una recomanació dels treballadors". No obstant això, la sentència recull el testimoni d'un treballador que afirma que va informar els fills de les característiques del producte, de manera verbal i amb la fitxa comercial.
[plantillavirals]
Condemnen al Santander a tornar a una àvia amb alzheimer 316.000 euros perduts en inversions de risc
Un jutge de Múrcia declara la nul·litat del contracte perquè la clienta no va ser informada de manera correcta

- Una sucursal del Banc Santander. -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Brussel·les obre un procediment d'infracció a l'Estat per la intervenció en l'opa del Sabadell Marc Descals
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
Publicat el 26 d’octubre de 2022 a les 20:04
Et pot interessar
-
Economia El govern espanyol estudia la retirada d'oli d'oliva per evitar l'excés d'oferta
-
Economia BBVA Research adverteix d'una desacceleració de l'economia catalana el 2026
-
Economia Una coneguda marca de roba es declara en fallida i tanca 200 botigues
-
Economia L'IPC repunta dues dècimes al juny a Catalunya i se situa en el 2%
-
Economia Emprenedors i emprenyadors, també amb el finançament
-
Economia L'aeroport del Prat tanca uns primers sis mesos de rècord amb 27,2 milions de viatgers