En el panorama fosc de la crisi hi ha alguna clariana. Les exportacions catalanes de mercaderies han augmentat un 20,01% interanual al febrer fins assolir els 4.342,21 milions d'euros representen el 25,35% del total de l'Estat, segons va publicar el Ministeri espanyol d'Indústria, Turisme i Comerç.
Les importacions catalanes també han crescut un 6,42% i sumen 5.448,39 milions. Així, el dèficit comercial català s'ha situat en 1.106,17 milions, un 26,34% menys que durant el mateix mes de 2010, i la taxa de cobertura ha arribat al 79,70%, un 9,03% per sobre que fa un any. Les exportacions han crescut en tots els sectors, excepte els béns de consum duradors, i han destacat els bens d'equipament, que representen el 18,01% del total i s'han incrementat un 29,26%.
Creixen les exportacions catalanes
Les vendes han crescut en tots els sectors excepte els béns de consum duradors
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’abril de 2011 a
les 06:45
Et pot interessar
-
Economia
Damm tanca l'any amb 155 milions de benefici, un 11% menys que l'any passat
-
Economia Els viatgers a hotels continuen batent rècords al maig a Catalunya amb 2,4 milions
-
Economia
La factura del Brexit, 10 anys després: les exportacions del Regne Unit a Catalunya han caigut fins a la meitat
-
Economia
La patronal alerta de l'estancament de les pimes i l'afebliment de les microempreses
-
Economia
Catalunya signa més de 7.000 hipoteques a l'abril per primer cop des de 2010
-
Economia
«Veurem la caiguda del dòlar com a moneda de referència»
