La multinacional italiana Piaggio retirarà l'expedient de regulació d'ocupació de Derbi, que afectava 220 treballadors, segons ha indicat. El grup italià també ha assegurat la producció de motos a la planta de Martorelles (Vallès Oriental) almenys fins el juliol del 2012, d'acord amb el sindicat. Durant aquest temps, Piaggio es compromet a estudiar si canvia la producció de la planta o ven la fàbrica a una altra empresa.
D'altra banda, però, un total de 25 treballadors seran prejubilats a partir d'aquest mes de setembre. Tot plegat, són els acords a que van arribar ahir Generalitat, empresa i treballadors després d'una maratoniana reunió de 7 hores.
Derbi no se'n va
Els treballadors arriben a un acord per retirar l'ERO a la planta de Martorelles
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juliol de 2011 a
les 16:54
Et pot interessar
-
Economia
La patronal alerta de l'estancament de les pimes i l'afebliment de les microempreses
-
Economia
Catalunya signa més de 7.000 hipoteques a l'abril per primer cop des de 2010
-
Economia
«Veurem la caiguda del dòlar com a moneda de referència»
-
Economia
Naturgy incorpora com a conseller l'exprimer ministre italià Enrico Letta
-
Economia L’empresa britànica OQC obrirà un nou un centre de computació quàntica a Barcelona
-
Economia
Hisenda amplia els embargaments a la banca digital: així et pot afectar a partir del 2026
