El ministre de Treball i Immigració, Celestino Corbacho, es va mostrar ahir partidari de que els treballadors tinguin un pla de pensions que completi el sistema públic. Tanmateix, va admetre que ell mateix té, des de fa bastants anys, un pla de pensions privat.
El ministre va advertir, però, que la recomanació de fer-se un pla de pensions privat no perquè el sistema públic de pensions tingui amenaçada la seva supervivència, sinó per compensar la pèrdua d'ingressos que es produeix a l'edat de la jubilació. Sobre el retard de la jubilació fins als 67 anys, ha alertat que és 'impossible' jubilar-se abans, donar més pensions i seguir cobrant el mateix.
El ministeri de Treball «ven» la privatització de les pensions
Corbacho aconsella completar la pensió amb un pla privat.
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de març de 2010 a
les 17:31
Et pot interessar
-
Economia
Catalunya signa més de 7.000 hipoteques a l'abril per primer cop des de 2010
-
Economia
«Veurem la caiguda del dòlar com a moneda de referència»
-
Economia
Naturgy incorpora com a conseller l'exprimer ministre italià Enrico Letta
-
Economia L’empresa britànica OQC obrirà un nou un centre de computació quàntica a Barcelona
-
Economia
Hisenda amplia els embargaments a la banca digital: així et pot afectar a partir del 2026
-
Economia Aigües de Barcelona genera un impacte de 866 milions a l’economia catalana el 2025
