El Tresor espanyol ha superat la primera col·locació de deute de l'any, encara que a un interès alt, del 4,5%. S'han adjudicat pràcticament 3.000 milions d'euros en bons a cinc anys a aquest preu, el més elevat des del juliol del 2008.
L'anterior subhasta dels bons a cinc anys, que va ser el 4 de novembre, es va saldar amb un interès del 3,6%. Ara ha pujat, tot i que està per sota del que va aconseguir dimecres Portugal, que va fregar el 7% i que es va considerar un èxit. Grècia també va col·locar deute aquesta setmana a un interès inferior al que es podia preveure.
L'èxit de les emissions de deute ha animat la borsa espanyola, que aquest dijous ha obert també amb tendència alcista.
El Tresor espanyol supera la prova
consegueix adjudicar 3.000 milions en bons, però a un 4,5% d'interès
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de gener de 2011 a
les 17:10
Et pot interessar
-
Economia
La patronal alerta de l'estancament de les pimes i l'afebliment de les microempreses
-
Economia
Catalunya signa més de 7.000 hipoteques a l'abril per primer cop des de 2010
-
Economia
«Veurem la caiguda del dòlar com a moneda de referència»
-
Economia
Naturgy incorpora com a conseller l'exprimer ministre italià Enrico Letta
-
Economia L’empresa britànica OQC obrirà un nou un centre de computació quàntica a Barcelona
-
Economia
Hisenda amplia els embargaments a la banca digital: així et pot afectar a partir del 2026
