Barcelona torna a estar en el punt de mira dels inversors immobiliaris estrangers. Segons la immobiliària Barnes, dos barris de la capital catalana són els que tenen més demanda. Un és Pedralbes, per "la seva posició com a barri residencial de luxe per excel·lència" gràcies a les seves "elegants vil·les" i gran oferta educativa d’escoles internacionals.
L'altre barri que interessa a les grans fortunes és Sant Gervasi-Galvany i sobretot la zona del Turó Park, per la tranquil·litat i l'oferta comercial. En tercera posició hi ha el Quadrat d’Or del passeig de Gràcia, amb el que la immobiliària descriu com a apartaments burgesos.
Segons l’informe Global Property Handbook de Barnes, Barcelona se situa al top 10 de les millors ciutats del món per adquirir propietats de luxe. Ocupa la setena posició, una per darrere de Madrid i just per davant de Lisboa.
La directora de la immobiliària, Elisabeth Hernández, considera que Barcelona manté el seu atractiu com a destinació per grans fortunes pel bon clima, l'oferta cultural i d'oci variada i la seva activitat tecnològica i de desenvolupament d’empreses emergents.
[plantillavirals]
Els dos barris de Barcelona preferits pels rics europeus per viure
La capital catalana torna al punt de mira del mercat immobiliari internacional
- Panoràmica de Barcelona. -
- Pexels
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’octubre de 2021 a
les 14:02
Et pot interessar
-
Economia
Endesa anuncia un pla inversor rècord de 10.600 milions després de guanyar un 18% més el 2025
-
Economia
Vicenç Pedret, proposat com a conseller independent d'Enagás
-
Economia
Barcelona celebra el 20è aniversari del Mobile World Congress a Barcelona amb una mostra itinerant
-
Economia
Creix l'ecosistema d'«startups» a Catalunya, que tanca el 2025 amb més de 2.400
-
Economia
La Comissió per una Mobilitat Fiable creada per la patronal es constitueix aquest dilluns amb 70 entitats
-
Economia
Els lloguers pugen un 2,5% en el tercer trimestre i el preu mitjà supera els 870 euros al mes a Catalunya
