Barcelona torna a estar en el punt de mira dels inversors immobiliaris estrangers. Segons la immobiliària Barnes, dos barris de la capital catalana són els que tenen més demanda. Un és Pedralbes, per "la seva posició com a barri residencial de luxe per excel·lència" gràcies a les seves "elegants vil·les" i gran oferta educativa d’escoles internacionals.
L'altre barri que interessa a les grans fortunes és Sant Gervasi-Galvany i sobretot la zona del Turó Park, per la tranquil·litat i l'oferta comercial. En tercera posició hi ha el Quadrat d’Or del passeig de Gràcia, amb el que la immobiliària descriu com a apartaments burgesos.
Segons l’informe Global Property Handbook de Barnes, Barcelona se situa al top 10 de les millors ciutats del món per adquirir propietats de luxe. Ocupa la setena posició, una per darrere de Madrid i just per davant de Lisboa.
La directora de la immobiliària, Elisabeth Hernández, considera que Barcelona manté el seu atractiu com a destinació per grans fortunes pel bon clima, l'oferta cultural i d'oci variada i la seva activitat tecnològica i de desenvolupament d’empreses emergents.
[plantillavirals]
Els dos barris de Barcelona preferits pels rics europeus per viure
La capital catalana torna al punt de mira del mercat immobiliari internacional
- Panoràmica de Barcelona. -
- Pexels
ARA A PORTADA
-
Sánchez proposa la progressista Teresa Peramato com a nova fiscal general de l’Estat Marc Orts i Cussó
-
Jordi Pujol serà jutjat a l'Audiència Nacional en contra del criteri de tots els metges Bernat Surroca Albet
-
-
-
Jordi Pujol, el llegat (III): ambició familiar a l'ombra del pare Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 23 d’octubre de 2021 a les 14:02
Et pot interessar
-
Economia
Els economistes alerten d'una reindustrialització incerta sense lideratge polític europeu
-
Economia
Hisenda posa la lupa als Bizum de cara 2026: això és el que passarà
-
Economia
Quants diners cal guanyar per considerar-se ric, segons l'OCDE
-
Economia
Les dones treballaran gratis fins a final d'any per la bretxa salarial
-
Economia
Pimec crida a la responsabilitat del Govern i l'oposició per tenir pressupostos a tot arreu
-
Economia
Els errors que molts cometen en heretar i fan perdre milers d'euros
