El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha assegurat que "a dia d'avui no hi ha cap raó de salut pública que aconselli prendre alguna mesura d'ajornament o de no celebració" del Mobile World Congres.
En declaracions al Congrés aquest dimarts a la tarda, Illa ha afirmat que els professionals del Ministeri de Sanitat no veuen motius per cancel·lar el MWC pel coronavirus. El ministre de Sanitat ha remarcat que si hi hagués algun motiu que aconsellés prendre mesures excepcionals, les prendrien. "No ho dubtin", ha afirmat. Illa ha enviat un "missatge de confiança" i ha garantit que el sistema de salut de l'Estat està "preparat per fer front a qualsevol eventualitat".
Illa ha explicat que dimecres a la tarda es reunirà amb la consellera de Salut, Alba Vergés, i estudiaran mesures específiques perquè el MWC es faci amb totes les garanties.
El ministre de Sanitat ha destacat que prenen decisions basades en criteris de professionals sanitaris, fan seguiment diari del coronavirus, actuen en coordinació amb organismes internacionals i donen informació amb transparència. També ha remarcat la coordinació amb les autonomies.
Illa assegura que «no hi ha cap raó de salut pública» per ajornar el Mobile
El ministre de Sanitat també ha garantit que el sistema de salut de l'Estat està "preparat per fer front a qualsevol eventualitat"
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de febrer de 2020 a
les 19:36
Et pot interessar
-
Economia Rodalies encara supera l'Iran com a principal problema per a l'economia catalana
-
Economia L'encariment dels carburants per la guerra a l'Iran dispara la inflació fins al 3,3% al març
-
Economia El sector turístic català preveu una Setmana Santa exitosa gràcies a la neu i el bon temps
-
Economia
L'ICF tanca el 2025 amb un rècord de finançament de 1.000 milions d'euros
-
Economia
Calendari comercial 2027: aquests són els diumenges i festius que les botigues estaran obertes
-
Economia
Aquests són els jubilats que no han de fer la declaració de la renda el 2026
