Com va indicar el dia d’obertura, el director de Sonimag 2009, Aleix Planas, «aquest any és un èxit el mer fet d’haver pogut portar a terme el saló». Les xifres així ho indiquen. Els resultats oficials de la fira barcelonina de fotografia i electrònica de consum que diumenge va tancar portes, no poden amagar cert desencís.
Segons els organitzadors han passat durant els cinc dies de durada, 81.000 visitants, quan a l’edició anterior, Sonimag 2007, la van visitar 106.000 persones. A més cal afegir la sonada absència de marques referents com Sony o Canon, que només han estat representades per distribuïdors locals que han fet mans i mànigues per poder ser-hi presents.
Durant cinc dies, Sonimag ha mostrat les novetats de 200 marques i ha acollit una vintena d'exposicions. El president del saló, Enric Galve, insisteix en un comunicat en destacar la bona afluència de professionals del sector, 16.210 visitants, majoritàriament fotògrafs i personal del comerç fotogràfic i d'establiments d'electrònica de consum de tot Espanya.
Ara bé, les xifres de visitants, tot i perdre, un 25 % respecte l’edició anterior, podrien ser pecata minuta si es tenen presents les dades de vendes, que cap expositor ni l’organització ha volgut, de moment, publicar.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’octubre de 2009 a
les 10:41
Et pot interessar
-
Economia
El Sindicat de Llogateres veu «ridícul» el pla estatal d'habitatge
-
Economia
Nestlé anuncia 300 acomiadaments malgrat tancar l'any amb beneficis
-
Economia
Les aerolínies descarten anul·lacions a l’estiu per la guerra a l’Iran
-
Economia
El «cor» dels empresaris
-
Economia
Nova etapa a Apple: Tim Cook abandona el càrrec de CEO després de 15 anys
-
Economia
Les aerolínies preparen «cancel·lacions tàctiques» a les portes de l'estiu: recomanacions per als viatgers
