Com va indicar el dia d’obertura, el director de Sonimag 2009, Aleix Planas, «aquest any és un èxit el mer fet d’haver pogut portar a terme el saló». Les xifres així ho indiquen. Els resultats oficials de la fira barcelonina de fotografia i electrònica de consum que diumenge va tancar portes, no poden amagar cert desencís.
Segons els organitzadors han passat durant els cinc dies de durada, 81.000 visitants, quan a l’edició anterior, Sonimag 2007, la van visitar 106.000 persones. A més cal afegir la sonada absència de marques referents com Sony o Canon, que només han estat representades per distribuïdors locals que han fet mans i mànigues per poder ser-hi presents.
Durant cinc dies, Sonimag ha mostrat les novetats de 200 marques i ha acollit una vintena d'exposicions. El president del saló, Enric Galve, insisteix en un comunicat en destacar la bona afluència de professionals del sector, 16.210 visitants, majoritàriament fotògrafs i personal del comerç fotogràfic i d'establiments d'electrònica de consum de tot Espanya.
Ara bé, les xifres de visitants, tot i perdre, un 25 % respecte l’edició anterior, podrien ser pecata minuta si es tenen presents les dades de vendes, que cap expositor ni l’organització ha volgut, de moment, publicar.
ARA A PORTADA
Publicat el 12 d’octubre de 2009 a les 10:41
Et pot interessar
-
Economia Tret de sortida al període d'acceptació de l'opa del BBVA al Sabadell: com funciona?
-
Economia Els jubilats mutualistes comencen a cobrar tot el que els deu Hisenda
-
Economia CaixaBank detecta «senyals de sobrevaloració» de l'habitatge i preveu que els preus continuaran a l'alça
-
Economia La CNMV autoritza l'opa del BBVA al Sabadell amb el 7 d'octubre com a data límit
-
Economia Només va de treballar menys?
-
Economia Ryanair tanca una base, cancel·la vols a dos aeroports i redueix capacitat a quatre ciutats