Per als treballadors l'ERO suposarà un "tancament patronal" al lamentar que els llocs de treball "els tenim perduts" malgrat que seguirà en marxa la llicència d'Aviació Civil per a la companyia aèria mallorquina. Segons la seva opinió, els accionistes de l'empresa "ens han portat a la ruïna" i el conseller delegat de LTE, Michael Harrington, ha estat "un pèssim administrador".
Cal destacar que el passat 27 d'octubre la companyia va presentar oficialment el seu pla de viabilitat a Aviació Civil, que no preveia la reducció dels llocs de treball. Llavors, Cavaller ja va indicar que va indicar que els 300 treballadors de la companyia viuen una "situació confusa", ja que romanien pendents de cobrament de la nòmina, aspecte que el pla de viabilitat va considerar que quedaria regularitzat a final de desembre o principis de gener.
En concret, LTE és una companyia 'low cost' que opera des de 1987, quan es va fundar com xàrter del grup alemany LTU, del qual més tard es va independitzar. El seu central està a Palma, però també té bases a les Canàries i Milà (Itàlia). La seva flota està composta per set aparells Aquí bus A320 i els seus 300 treballadors ja es van veure immersos en conflictes laborals durant l'estiu passat.
Després d'un breu període sota la denominació de 'Volar Airlines', va començar operant exclusivament amb Boeing 757 però actualment té una flota de set 'Airbus 320' amb 180 places cadascun.
LTE presentarà avui un concurs de creditors i un ERO que afectarà els 300 treballadors de la companyia
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de desembre de 2008 a les 11:01
Et pot interessar
-
Economia
Quants diners cal guanyar per considerar-se ric, segons l'OCDE
-
Economia
Les dones treballaran gratis fins a final d'any per la bretxa salarial
-
Economia
Pimec crida a la responsabilitat del Govern i l'oposició per tenir pressupostos a tot arreu
-
Economia
Els errors que molts cometen en heretar i fan perdre milers d'euros
-
Economia
Posar-ho difícil a Puigdemont i Junqueras
-
Economia
El govern espanyol planteja a les autonomies un dèficit del 0,1% entre 2026 i 2028
