Per als treballadors l'ERO suposarà un "tancament patronal" al lamentar que els llocs de treball "els tenim perduts" malgrat que seguirà en marxa la llicència d'Aviació Civil per a la companyia aèria mallorquina. Segons la seva opinió, els accionistes de l'empresa "ens han portat a la ruïna" i el conseller delegat de LTE, Michael Harrington, ha estat "un pèssim administrador".
Cal destacar que el passat 27 d'octubre la companyia va presentar oficialment el seu pla de viabilitat a Aviació Civil, que no preveia la reducció dels llocs de treball. Llavors, Cavaller ja va indicar que va indicar que els 300 treballadors de la companyia viuen una "situació confusa", ja que romanien pendents de cobrament de la nòmina, aspecte que el pla de viabilitat va considerar que quedaria regularitzat a final de desembre o principis de gener.
En concret, LTE és una companyia 'low cost' que opera des de 1987, quan es va fundar com xàrter del grup alemany LTU, del qual més tard es va independitzar. El seu central està a Palma, però també té bases a les Canàries i Milà (Itàlia). La seva flota està composta per set aparells Aquí bus A320 i els seus 300 treballadors ja es van veure immersos en conflictes laborals durant l'estiu passat.
Després d'un breu període sota la denominació de 'Volar Airlines', va començar operant exclusivament amb Boeing 757 però actualment té una flota de set 'Airbus 320' amb 180 places cadascun.
LTE presentarà avui un concurs de creditors i un ERO que afectarà els 300 treballadors de la companyia
Economia
ARA A PORTADA
-
-
Successos L'incendi de Senet ja ha cremat 44 hectàrees i amenaça el parc nacional Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
Terra El canvi climàtic ha fet 20 vegades més probables els megaincendis d'aquest estiu Arnau Urgell i Vidal
-
-
Terra Ho confirma el Meteocat: Catalunya pateix el juliol més càlid de la història Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
05 de desembre de 2008 a
les 11:01
Et pot interessar
-
Economia
Les assignatures que el Parlament ha deixat per setembre
-
Economia
L'economia catalana creix un 3% interanual el segon trimestre, més que la mitjana a l'Estat i la Unió Europea
-
Economia
Veolia incrementa un 10% els beneficis entre gener i juny respecte a l'any passat
-
Economia
Els constructors constaten que l'edificació creix, però no prou
-
Economia
El BBVA obté un benefici net de 6.051 milions d'euros durant el primer semestre, un 11,1% més que fa un any
-
Economia
Catalunya preveu un nou agost d'ocupació rècord i molta reserva d’última hora
