Per als treballadors l'ERO suposarà un "tancament patronal" al lamentar que els llocs de treball "els tenim perduts" malgrat que seguirà en marxa la llicència d'Aviació Civil per a la companyia aèria mallorquina. Segons la seva opinió, els accionistes de l'empresa "ens han portat a la ruïna" i el conseller delegat de LTE, Michael Harrington, ha estat "un pèssim administrador".
Cal destacar que el passat 27 d'octubre la companyia va presentar oficialment el seu pla de viabilitat a Aviació Civil, que no preveia la reducció dels llocs de treball. Llavors, Cavaller ja va indicar que va indicar que els 300 treballadors de la companyia viuen una "situació confusa", ja que romanien pendents de cobrament de la nòmina, aspecte que el pla de viabilitat va considerar que quedaria regularitzat a final de desembre o principis de gener.
En concret, LTE és una companyia 'low cost' que opera des de 1987, quan es va fundar com xàrter del grup alemany LTU, del qual més tard es va independitzar. El seu central està a Palma, però també té bases a les Canàries i Milà (Itàlia). La seva flota està composta per set aparells Aquí bus A320 i els seus 300 treballadors ja es van veure immersos en conflictes laborals durant l'estiu passat.
Després d'un breu període sota la denominació de 'Volar Airlines', va començar operant exclusivament amb Boeing 757 però actualment té una flota de set 'Airbus 320' amb 180 places cadascun.
LTE presentarà avui un concurs de creditors i un ERO que afectarà els 300 treballadors de la companyia
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 05 de desembre de 2008 a les 11:01
Et pot interessar
-
Economia «Si l'opa triomfa, molts projectes de l'entitat amb Sabadell es perdran»
-
Economia La CNMV informarà sobre el resultat de l'opa del BBVA al Sabadell el divendres 17 d'octubre
-
Economia El BBVA insisteix que «no té cap sentit» esperar a una segona opa
-
Economia Com calcular la pensió de jubilació amb els canvis del 2026
-
Economia Zurich diu no a l'opa del BBVA al Sabadell: «No és atractiva pels accionistes»
-
Economia Quant cobraràs de pensió de jubilació el 2026? Consulta la taula