Panrico ha suspès temporalment el pagament de nòmines als seus empleats, segons han confirmat a l'ACN fonts de la indústria. L'empresa ha fet arribar un comunicat intern al seus treballadors on se'ls informa que la suspensió és temporal, que afecta a tots els nivells de treballadors i que es mantenen els compromisos amb els proveïdors. A més, també s'indica que es continuarà aplicant el pla d'ajustos per tal d'aconseguir la viabilitat de l'empresa.
Fonts de CCOO han assegurat que han sentit rumors però que no tenen una confirmació oficial i que estan pendents de reunir-se amb la nova direcció perquè els informin dels plans de reestructuració.
Panrico suspèn temporalment el pagament de nòmines
La mesura s'emmarca en un pla d'ajustos per buscar la viabilitat de l'empresa
ARA A PORTADA
-
Una cimera secreta Sánchez-Junqueras a la Moncloa tampoc desbloqueja els pressupostos d'Illa Ferran Casas i Manresa
-
Illa es compromet a impulsar «iniciatives parlamentàries» per a l'IRPF per moure ERC cap als pressupostos Bernat Surroca Albet
-
«Rufián demana aplicar ciència, però ara hem de dir que hi som i després ja veurem la fórmula» Bernat Surroca Albet
-
-
L'Estat pretén que l'acreditació del català dels migrants regularitzats sigui mèrit i no exigència Lluís Girona Boffi
Publicat el
17 de setembre de 2013 a
les 16:52
Et pot interessar
-
Economia
La compravenda d'habitatges tanca el 2025 amb un augment del 13,9%
-
Economia
El Govern obre la porta a les concessions per construir carreteres, estacions de l’L9 i electrolineres
-
Economia
El Cercle d'Economia demana més restriccions a la immigració
-
Economia
Repsol aconsegueix un benefici de 1.899 milions d'euros el 2025, un 8% més que el curs anterior
-
Economia
Catalunya tanca el 2025 amb 87.011 hipoteques constituïdes, la dada més alta des del 2010
-
Economia
Foment aposta per una àrea metropolitana de cinc milions
