Rubalcaba veu possible l'acord entre patronal i sindicats

"Encara no el veig aprop" admet

Publicat el 21 de gener de 2011 a les 15:57
El vicepresident del govern espanyol, Alfredo Pérez Rubalcaba, durant la roda de premsa posterior a la reunió del Consell de Ministres Foto: Maria José Fidalgo

Alfredo Pérez Rubalcaba, vicepresident del Govern espanyol, ha afirmat avui en la roda de premsa posterior al consell de ministres que "és possible un acord" entre la patronal i els sindicats. Hi ha "voluntat compartida" per arribar a l'acord, però resta lluny”, ha afirmat Rubalcaba.

"És un acord possible i necessari", ha afegit Rubalcaba dient que "seria molt bo poder arribar a un acord ampli; bo per a l'economia i per donar confiança", ha assenyalat. "Hem constatat una voluntat ferma de diàleg entre sindicats, empreses i govern, ha remarcat el vicepresident espanyol tot i admetre que "encara no ho veig a prop ".