El Banc Sabadell no abaixa els braços davant l'opa hostil liderada pel BBVA que pretén fusionar les dues entitats bancàries. Aquest diumenge ha emès una campanya de publicitat en què insta els seus accionistes a frenar l'operació amb un conjunt de missatges encoratjadors. "Ho direm de bon rotllo, l'operació llançada sobre el Banc Sabadell és una opa hostil i punt", es llegeix en un dels seus cartells.
Així, l'entitat que presideix Josep Oliu busca enviar un missatge als seus clients i accionistes. També ha volgut interpel·lar les petites i mitjanes empreses, els autònoms o futurs clients en moments puntuals. També han fet referència a un dels arguments més estesos per frenar l'operació -i també que han guanyat fonament al govern espanyol- com és la concentració de tant capital en una sola entitat.
En explicar tots aquests arguments, el Sabadell recorda als seus accionistes que "és possible" frenar una operació d'aquestes característiques perquè els que tenen part de la responsabilitat són els accionistes de l'entitat que rep l'opa hostil.