L'Ajuntament de Sitges ha demanat un crèdit a l'Institut de Crèdit Oficial (ICO) de 1,4 milions d'euros per fer front a totes les factures pendents de petites i mitjanes empreses i autònoms registrades fins al mes de febrer del 2011, ja que com ha dit el regidor d'Hisenda, Jordi Mas, "són les empreses amb menys capacitat de suportar a llarg termini els retards de pagaments".
Aquests 1,4 milions que demanarà Sitges són la quantitat màxima que permet l'ICO, tenint en compte els barems pressupostaris i de població del municipi. Però amb aquests diners, l'Ajuntament ja podrà liquidar més de 1.000 factures.
Sitges demana 1'4 MEUR a l'ICO per pagar més de mil petits proveïdors
El consistori podrà pagar les factures pendents de PIMES inferiors a 1.500 euros
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de desembre de 2011 a les 14:17
Et pot interessar
-
Economia El BBVA admet que «no pot garantir» tots els beneficis esperats de l'opa al Sabadell
-
Economia La CNMV multa Grífols amb 1,4 milions d'euros arran de l’atac de Gotham
-
Economia Pimec xifra en més de 878 milions d'euros l'impacte econòmic per a les pimes de la gran apagada elèctrica
-
Economia L'opa es complica: els accionistes del Sabadell aproven la venda de TSB i el repartiment de dividends extraordinari
-
Economia El Govern espera que la UE aconsegueixi el «màxim d'excepcions» aranzelàries per a productes catalans
-
Economia «No hi ha res garantit»: què pot passar amb l’opa al Sabadell