L'Ajuntament de Sitges ha demanat un crèdit a l'Institut de Crèdit Oficial (ICO) de 1,4 milions d'euros per fer front a totes les factures pendents de petites i mitjanes empreses i autònoms registrades fins al mes de febrer del 2011, ja que com ha dit el regidor d'Hisenda, Jordi Mas, "són les empreses amb menys capacitat de suportar a llarg termini els retards de pagaments".
Aquests 1,4 milions que demanarà Sitges són la quantitat màxima que permet l'ICO, tenint en compte els barems pressupostaris i de població del municipi. Però amb aquests diners, l'Ajuntament ja podrà liquidar més de 1.000 factures.
Sitges demana 1'4 MEUR a l'ICO per pagar més de mil petits proveïdors
Economia
El consistori podrà pagar les factures pendents de PIMES inferiors a 1.500 euros
ARA A PORTADA
-
Societat «Ser bomber voluntari és pujar al camió i no saber ni quan ni com tornaràs a casa» Natàlia Pinyol
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
-
Acció Per què no s'ha enviat una alerta als mòbils per les pluges torrencials al Camp de Tarragona? Neus Climent
-
Publicat el
09 de desembre de 2011 a
les 14:17
Et pot interessar
-
Economia
Bizum s'estrena als comerços sense impacte entre els clients: «No te'l demanen»
-
Economia El SOC promou la inserció laboral amb cursos de català
-
Economia
«Catalunya té un greu problema de lideratge»
-
Economia
Les exportacions pugen un 2,9% i les importacions baten rècords a Catalunya
-
Economia El govern espanyol recupera la rebaixa al preu del gasoil pel repunt de la inflació
-
Economia
L'IPC puja tres dècimes i s'enfila fins al 3,5%
