L'Ajuntament de Sitges ha demanat un crèdit a l'Institut de Crèdit Oficial (ICO) de 1,4 milions d'euros per fer front a totes les factures pendents de petites i mitjanes empreses i autònoms registrades fins al mes de febrer del 2011, ja que com ha dit el regidor d'Hisenda, Jordi Mas, "són les empreses amb menys capacitat de suportar a llarg termini els retards de pagaments".
Aquests 1,4 milions que demanarà Sitges són la quantitat màxima que permet l'ICO, tenint en compte els barems pressupostaris i de població del municipi. Però amb aquests diners, l'Ajuntament ja podrà liquidar més de 1.000 factures.
Sitges demana 1'4 MEUR a l'ICO per pagar més de mil petits proveïdors
El consistori podrà pagar les factures pendents de PIMES inferiors a 1.500 euros
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de desembre de 2011 a
les 14:17
Et pot interessar
-
Economia
La patronal alerta de l'estancament de les pimes i l'afebliment de les microempreses
-
Economia
Catalunya signa més de 7.000 hipoteques a l'abril per primer cop des de 2010
-
Economia
«Veurem la caiguda del dòlar com a moneda de referència»
-
Economia
Naturgy incorpora com a conseller l'exprimer ministre italià Enrico Letta
-
Economia L’empresa britànica OQC obrirà un nou un centre de computació quàntica a Barcelona
-
Economia
Hisenda amplia els embargaments a la banca digital: així et pot afectar a partir del 2026
