Una tercera part dels bons de la Generalitat han volat fora del Principat segons el Departament d'Economia. En destaquen el 9,2% que han anat a Madrid, el 4,8% al País Valencià, el 4% a Andalusia i el 3,2% al País Basc. Els mercats internacionals només han subscrit 12,3 dels 3.000 milions. Per sectors, les famílies han representat el 82%, el 9,2% per a empreses financeres i el 3,4% per a empreses financeres.
Tot plegat el dia en què s'han adjudicat les sol·licituds per subscriure els bons. La demanda (7.173 milions) va més que duplicar l'oferta. En total es van rebre 232.897 peticions. Segons Economia s'han garantit les sol·licituds fins a 8.000 euros mentre que per sobre d'aquesta quantitat s'ha aplicat una prorrateig que ha variat segons l'entitat financera.
ARA A PORTADA
-
-
Parlon i Trapero, al punt de mira per la resposta dels Mossos a la vaga per Palestina Lluís Girona Boffi
-
La UAB es regira contra l’agitador ultra Vito Quiles: «S’ha de confrontar la propaganda d’extrema dreta» Pau Espí
-
Qui és Vito Quiles, l'agitador d'extrema dreta «amic» de Rufián que busca brega a la UAB Marc Orts i Cussó | Víctor Rodrigo
-
Publicat el 19 de novembre de 2010 a les 17:30
Et pot interessar
-
Economia Si compleixes aquests requisits, pots rebre fins a 1.595 € de la Seguretat Social
-
Economia La inflació es resisteix a estabilitzar-se i puja fins al 2,6% el setembre
-
Economia Només el 2,8% dels accionistes clients del Sabadell accepten l'opa del BBVA
-
Economia Els empresaris urgeixen les «forces d'ordre» a teixir consensos davant de tots els extremismes
-
Economia El govern espanyol planteja augmentar les quotes d’autònoms el 2026: així t’afectarà
-
Economia Joel Mokyr, Philippe Aghion i Peter Howitt, premis Nobel d'Economia 2025