Una tercera part dels bons de la Generalitat han volat fora del Principat segons el Departament d'Economia. En destaquen el 9,2% que han anat a Madrid, el 4,8% al País Valencià, el 4% a Andalusia i el 3,2% al País Basc. Els mercats internacionals només han subscrit 12,3 dels 3.000 milions. Per sectors, les famílies han representat el 82%, el 9,2% per a empreses financeres i el 3,4% per a empreses financeres.
Tot plegat el dia en què s'han adjudicat les sol·licituds per subscriure els bons. La demanda (7.173 milions) va més que duplicar l'oferta. En total es van rebre 232.897 peticions. Segons Economia s'han garantit les sol·licituds fins a 8.000 euros mentre que per sobre d'aquesta quantitat s'ha aplicat una prorrateig que ha variat segons l'entitat financera.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de novembre de 2010 a
les 17:30
Et pot interessar
-
Economia
La patronal alerta de l'estancament de les pimes i l'afebliment de les microempreses
-
Economia
Catalunya signa més de 7.000 hipoteques a l'abril per primer cop des de 2010
-
Economia
«Veurem la caiguda del dòlar com a moneda de referència»
-
Economia
Naturgy incorpora com a conseller l'exprimer ministre italià Enrico Letta
-
Economia L’empresa britànica OQC obrirà un nou un centre de computació quàntica a Barcelona
-
Economia
Hisenda amplia els embargaments a la banca digital: així et pot afectar a partir del 2026
