El jutjat d'instrucció número 4 de Ciudad Real ha rebut aquest dimecres l'oferta d'una empresa catalana amb seu a Barcelona per adquirir l'aeroport de Ciudad Real. Segons EFE, aquesta proposta s'ha formalitzat dins el termini de deu dies que havia donat el jutge perquè es presentessin ofertes després de fer públiques les lliurades inicialment. Entre aquestes, hi havia l'encapçalada per Richard Taffin de Givenchi per un import de 200 milions d'euros i la del Grup Orden 12 que va oferir 55 milions d'euros.
Els potencials compradors, assenyalava el jutge, haurien de superar en un 2 per cent el valor donat per cadascuna de les dues ofertes i ingressar en el compte del jutjat el 5 per cent del valor econòmic ofert, amb caràcter previ a la recepció de la seva proposta.
La presentació d'aquestes ofertes de millora es produeix només una setmana després que el jutge que gestiona el concurs de creditors decidís iniciar diligències prèvies penals contra l'empresa Richard Taffin de Givenchi AG, que optava a comprar l'aeroport de Ciudad Real. S'acusa la companyia d'un presumpte delicte de falsedat en document oficial.
Una empresa catalana presenta una oferta per comprar l'aeroport de Ciudad Real
Entre les propostes que s'havia posat sobre la taula fins ara n'hi havia una de 200 milions i una altra de 55
ARA A PORTADA
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
Publicat el 23 de març de 2016 a les 20:13
Et pot interessar
-
Economia Brussel·les obre un procediment d'infracció a l'Estat per la intervenció en l'opa del Sabadell
-
Economia El govern espanyol estudia la retirada d'oli d'oliva per evitar l'excés d'oferta
-
Economia BBVA Research adverteix d'una desacceleració de l'economia catalana el 2026
-
Economia Una coneguda marca de roba es declara en fallida i tanca 200 botigues
-
Economia L'IPC repunta dues dècimes al juny a Catalunya i se situa en el 2%
-
Economia Emprenedors i emprenyadors, també amb el finançament