Els partits polítics que obtinguin representació a les eleccions espanyoles del 28-A rebran una subvenció de 21.167,64 euros per escó guanyat al Congrés o al Senat, segons s'ha publicat al BOE, que compensaran les despeses de la campanya electoral. A més, a aquesta quantitat s'hi sumarà una segona subvenció de 0,81 euros per vot en cada candidatura que hagi tingut representació al Congrés, i de 0,32 euros en el cas del Senat.
D'altra banda, Hisenda ha fixat el límit de despesa possible durant la campanya electoral en 0,37 euros per habitant de cada poble de cada circumscripció on es presenti la candidatura. A la publicació al BOE també s'hi detalla l'ajut per part de l'Estat pel que fa a l'enviament de propaganda electoral per correu, que serà de 0,21 euros per elector a cada circumscripció on el partit va presentar llista a les passades eleccions, sempre i quan aconseguís representació suficient per formar un grup parlamentari.
Una subvenció de 21.167 euros per cada escó que obtinguin els partits a les eleccions del 28-A
Hisenda fixa el límit de despesa en campanya en 0,37 euros per habitant de cada circumscripció on s'hagi presentat candidatura
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de març de 2019 a les 16:25
Et pot interessar
-
Economia
La novetat per cobrar l'Ingrés Mínim Vital el 2026: canvis en els requisits i en les quanties
-
Economia
Hi ha una nova bombolla immobiliària? Els experts ho neguen tot i l'augment d'hipoteques
-
Economia
Hisenda posa el focus en aquestes transferències bancàries habituals
-
Economia
«Els diners del nou finançament no aniran a abaixar impostos»
-
Economia
Trump hi torna: aranzels del 10% als països europeus que s'oposin a l'annexió de Groenlàndia
-
Economia
Pep Guardiola i Sergio Busquets s'endinsen en el mercat de l'habitatge
