Els partits polítics que obtinguin representació a les eleccions espanyoles del 28-A rebran una subvenció de 21.167,64 euros per escó guanyat al Congrés o al Senat, segons s'ha publicat al BOE, que compensaran les despeses de la campanya electoral. A més, a aquesta quantitat s'hi sumarà una segona subvenció de 0,81 euros per vot en cada candidatura que hagi tingut representació al Congrés, i de 0,32 euros en el cas del Senat.
D'altra banda, Hisenda ha fixat el límit de despesa possible durant la campanya electoral en 0,37 euros per habitant de cada poble de cada circumscripció on es presenti la candidatura. A la publicació al BOE també s'hi detalla l'ajut per part de l'Estat pel que fa a l'enviament de propaganda electoral per correu, que serà de 0,21 euros per elector a cada circumscripció on el partit va presentar llista a les passades eleccions, sempre i quan aconseguís representació suficient per formar un grup parlamentari.
Una subvenció de 21.167 euros per cada escó que obtinguin els partits a les eleccions del 28-A
Hisenda fixa el límit de despesa en campanya en 0,37 euros per habitant de cada circumscripció on s'hagi presentat candidatura
Ara a portada
-
Cultura Pere Lluís Font: «Els catalans tenim tendència a la servitud voluntària perquè ser lliure costa» Pep Martí i Vallverdú
-
-
Política Els Comuns, un any després del 12-M: defensors de l'habitatge amb una aritmètica a favor Sara Escalera
-
Política Junts es planteja presentar una esmena a la totalitat a la reducció de la jornada laboral al Congrés Redacció
-
Publicat el 09 de març de 2019 a les 16:25
Et pot interessar
-
Economia Pere Soler, el sedàs de l'opa que es veia condemnat per l'1-O
-
Economia Junts diu que el seu aval a l'informe de Competència dona arguments a Sánchez per frenar l'opa al Sabadell
-
Economia Consulta si et toca pagar l'impost sobre les emissions de CO2 del teu vehicle
-
Economia «Volem viure»: els sindicats incrementen la pressió en l'1-M de la reducció de la jornada