El popular divulgador científic Dani Jiménez i el seu ajudant han hagut de ser hospitalitzats després de patir una explosió durant un experiment a Girona. Els fets s'han produït al pati interior de la Casa de Cultura, en el marc de la Nit de Recerca.
Almenys 18 persones, 9 de les quals menors d'edat, han resultat ferides de diversa consideració. El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), de moment, en confirma nou "en estat lleu" i quatre ferits "de poca gravetat". Els Bombers hi han enviat cinc dotacions i també hi actuen unitats dels Mossos d'Esquadra. Protecció Civil ha activat el pla Procicat en estat d'alerta.
[noticiadiari]2/240165[/noticiadiari]
El succés ha tingut lloc cap a tres quarts de vuit, durant uns experiments de Dani Jiménez, que ha estat traslladat "immediatament" a l'hospital, segons ha informat l'alcaldessa, Marta Madrenas, que ha desitjat "que es recuperi el més aviat possible". Tanmateix, ha assegurat que no hi ha risc químic.
[plantillavirals]
El popular científic Dani Jiménez, hospitalitzat per l'explosió a Girona
L'alcaldessa Marta Madrenas desitja al divulgador que es recuperi "el més aviat possible"

- Dani Jiménez, en un programa al Super3 -
- TV3

- Agents treballant després de l'explosió a la Casa de la Cultura de Girona -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de setembre de 2022 a les 19:37
Et pot interessar
-
Societat Mor l'exalcalde de Sant Adrià de Besòs Joan Callau
-
Societat Javier Tebas felicita el seu fill per estrenar-se en «l'art més bonic del món: la tauromàquia»
-
Societat L'Orgull omple Barcelona: les millors imatges del Pride 2025
-
Societat Més de 150.000 persones a l'Orgull barceloní marxen «contra l'onada reaccionària»
-
Societat Enviar missatges fora de l’horari laboral pot comportar multes segons l'Estatut dels Treballadors
-
Societat Invisible