El Consell Comarcal del Ripollès preveu reprendre aquest dijous el servei de transport escolar després que s'hagi donat per finalitzat l'episodi de nevades que ha afectat la comarca. Aquest dimarts es va haver d'avançar el retorn a casa dels escolars per les precipitacions i el servei s'ha suspès aquest dimecres.
La nevada ha deixat gruixos de fins a 35 centímetres de neu acumulada en punts de Molló (1.405 metres), el municipi més afectat. Segons les dades que ha ofert el Meteocat, el Ripollès ha estat la comarca catalana on ha nevat més amb altres punts com Ulldeter (1.999 metres) que han registrat 31 centímetres de neu, i Sant Pau de Segúries (867 metres) amb 22 centímetres.
El transport escolar del Ripollès es reprendrà aquest dijous
Societat
El servei s'ha suspès aquest dimecres per garantir la seguretat dels usuaris
ARA A PORTADA
-
Societat La pobresa energètica ofega les famílies vulnerables: «Amb la calor costa respirar, no podem estar a casa» Pau Espí Solé
-
Política Nou anys dels atemptats del 17-A sense conclusions fermes de la investigació al Congrés Lluís Girona Boffi
-
Societat L'homenatge a les víctimes del 17-A a Barcelona pressiona el Congrés per la investigació dels atemptats ACN
-
Política Illa defensa la «democràcia» davant «l'odi i la barbàrie» en l'aniversari del 17-A Gerard Mira
-
Política La incertesa de les comissions del 17-A i l'operació Catalunya posen en dubte la paraula de Sánchez Lluís Girona Boffi
Publicat el
08 de febrer de 2023 a
les 19:23
Actualitzat el
08 de febrer de 2023 a les
19:25
Et pot interessar
-
Societat
Investiguen Erling Haaland per provocar una commoció cerebral a la mascota del Manchester City
-
Societat
L'històric rècord de Messi que ha superat un jugador de l'Atlètic de Madrid contra l'Espanyol
-
Societat
Sí que es podran fer servir vapejadors a les platges de Barcelona
-
Societat
Arbres caiguts, talls ferroviaris i a les carreteres i la Volta, en escac: el vent sacseja Catalunya
-
Societat
Les millors imatges de l'eclipsi parcial de sol a Catalunya
-
Societat
Alves té dret a una indemnització de l'Estat per l'any de presó provisional
