06
de febrer
del
2013
A Molló estan farts de talls en el subministrament elèctric cada vegada més freqüents. “Són cada dos per tres” es queixa amargament l'alcalde Josep Coma que denuncia amb impotència que “estan abandonats de la mà de Déu”. L'última incidència s'ha produït aquest dimecres marcat a la població de la Vall de Camprodon pel fred, la neu i el vent. Endesa havia anunciat una afectació al subministrament per tal de realitzar tasques de manteniment que finalment s'ha allargat quasi dues hores més del previst.
El tall d'avui havia de ser de dos quarts de nou a la una. “Els restaurants comptaven en poder servir els dinars sense massa problemes” ha assenyalat Coma. A l'hora de la veritat l'electricitat no ha tornat fins més tard de tres quarts de tres i ha aixafat els plans dels establiments del municipi. També l'Ajuntament s'ha vist afectat i han donat festa als treballadors per la impossibilitat de tirar endavant les tasques habituals. “A l'hotel els clients es queixen pel fred” afegeix l'alcalde.
La incidència d'avui no es tracta d'un fet aïllat. Són especialment importants quan el vent bufa fort –el darrer gran tall va ser el passat 28 de gener i va afectar bona part de la Vall de Camprodon- però també n'hi ha de més puntuals. “Aquesta darrera setmana n'hem tingut cada dia a les nits” explica Coma. Per tot plegat l'Ajuntament de Molló ha decidit realitzar una queixa formal a l'empresa i també avaluarà altres vies com per exemple Consum així com l'aprovació d'una moció. A més, farà arribar als establiments turístics un model de queixa perquè intentin realitzar unes reclamacions que fins ara no han donat fruit. De fet, molts veïns es queixen que quan truquen per avisar que hi ha talls els “vacil·len”.
El tall d'avui havia de ser de dos quarts de nou a la una. “Els restaurants comptaven en poder servir els dinars sense massa problemes” ha assenyalat Coma. A l'hora de la veritat l'electricitat no ha tornat fins més tard de tres quarts de tres i ha aixafat els plans dels establiments del municipi. També l'Ajuntament s'ha vist afectat i han donat festa als treballadors per la impossibilitat de tirar endavant les tasques habituals. “A l'hotel els clients es queixen pel fred” afegeix l'alcalde.
La incidència d'avui no es tracta d'un fet aïllat. Són especialment importants quan el vent bufa fort –el darrer gran tall va ser el passat 28 de gener i va afectar bona part de la Vall de Camprodon- però també n'hi ha de més puntuals. “Aquesta darrera setmana n'hem tingut cada dia a les nits” explica Coma. Per tot plegat l'Ajuntament de Molló ha decidit realitzar una queixa formal a l'empresa i també avaluarà altres vies com per exemple Consum així com l'aprovació d'una moció. A més, farà arribar als establiments turístics un model de queixa perquè intentin realitzar unes reclamacions que fins ara no han donat fruit. De fet, molts veïns es queixen que quan truquen per avisar que hi ha talls els “vacil·len”.
Farts d' @endesaclientes a Espinavell Talls de llum eterns cada dos per tres #fail#solucions
— ferran (@ferranmroig) 6 de febrer de 2013
I tant @ajuntamentmollo! Tallar la llum tot el matí i no posar cap generador a l'hivern i amb neu. I quan truques encara vacil·len. #Endesa
— Núria Mayà (@nuriamaya) 6 de febrer de 2013
Tot el mati sense llum. Neva amb intensitat. Habitatges sense calefacció. Queixes dels negocis que estan aturats (cc @emergenciescat)
— Ajuntament Molló (@AjuntamentMollo) 6 de febrer de 2013