
El poble de Sant Jaume de Frontanyà Foto: ACN
Els veïns de Sant Jaume de Frontanyà han tornat a denunciar, després de mesos, que els problemes de cobertura mòbil i Internet continuen en aquesta zona. Una situació que els alcaldes de Borredà (Berguedà), Joan Roma, i Les Llosses, David Serrat, per altra banda, ja van traslladar, també, a la delegació del Govern a la Catalunya Central, per tal de fer un front comú que ajudés a disminuir les incidències al repetidor de Puigdon (Alpens), a Osona. Poc després, Telefónica es va comprometre a fer tot un seguit de millores en la seguretat dels dipòsits del repetidor, que garantissin la cobertura mòbil i l'accés a Internet.
El problema principal, segons van informar, eren les interrupcions del servei de la companyia, derivades dels robatoris de combustible a l'estació. En aquest punt, es valorava la possibilitat d'electrificar l'estació principal, que actualment funciona amb gasoil, i d'impulsar accions sancionadores.
Segons veïns de Sant Jaume de Frontanyà, però, el problema no està solucionat, motiu pel qual s'ha tornat a adreçar una queixa a Telefònica perquè ja fa tres dies que no hi ha cobertura al poble. Un problema "recurrent", lamenten, que ja s'allarga des de fa anys.
@AquiBergueda @diariRegio7 @NacioBergueda https://t.co/QUbJMjvwtB
— St Jaume Frontanyà (@StJFrontanya) 14 de setembre de 2017
Borredà Foto: Borredà Turisme