24 minuts i 27 segons

El Barça supera l'Athlètic en menys de mitja hora, la xiulada triomfa en menys de mig minut

Publicat el 25 de maig de 2012 a les 21:50
Celebració d'un dels gols blaugrana Foto: fcbarcelona.cat

El FC Barcelona n'ha tingut prou amb 24 minuts per sentenciar la final de Copa que ha disputat aquest divendres a la nit contra l'Athlètic de Bilbao i que ha acabat amb un clar i inapelable 3-0. Una contundència en la brevetat que només s'ha vist superada pels 27 segons que ha durat el minihimne espanyol que ha sonat per la megafonia del Vicente Calderon i que les aficions dels dos equips han ensordit amb la seva xiulada.

El Barça ha sortit com una tromba ja des del primer segon i de seguida ha tingut recompensa, marcant Pedro al minut 2. Sense gaire temps de reaccionar, al minut 20 Messi ha fet el segon, i amb un Athlètic desorientat pels dos gols rebuts, Pedro altre cop ha fet el tercer al minut 24. Tres gols matiners i definitius, ja que la resta del partit no ha registrat cap més canvi al marcador.

Els culers de l'estadi Vicente Calderón de Madrid han esclatat d'alegria a crits de 'Campions' i 'Guardiola, Guardiola' quan l'àrbitre ha pitat la final del partit. No era per menys, calia acomiadar el millor entrenador de la història del Barça amb un nou títol. Guardiola deixa un llegat de 14 títols al FC Barcelona que ara pren Tito Vilanova.