"No m'hi sentiria còmoda. És un país amb molt camí per recórrer amb els drets de les dones". Amb aquesta contundència s'ha expressat la millor jugadora del món, Aitana Bonmatí, en una entrevista a Esport 3 davant els rumors que la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) també es planteja portar la Supercopa femenina a l'Aràbia Saudita, tal com es fa amb la competició masculina.
A banda, la jugadora del Barça ha defensat que, abans d'exportar el format a altres països, primer cal organitzar-lo bé a l'Estat. A parer seu, l'elecció de l'estadi, el marge de temps perquè les aficions es puguin organitzar i els premis econòmics són deficients. "Encara no s'ha pogut fer una Supercopa amb un premi econòmic que no impliqui perdre diners", ha reblat.
👎🏻🇸🇦 Aitana, sobre jugar la Supercopa a l'Aràbia: "No em sentiria còmoda"
— Esport3 (@esport3) January 30, 2025
💬🔝 La de Sant Pere de Ribes sempre parla clar: "Abans de portar-la a un altre país, fem-ho bé aquí"
Sigui com sigui, de moment tot són rumors i la RFEF no s'ha expressat de manera pública sobre la possibilitat de portar la Supercopa d'Espanya fora de l'Estat. Si bé, ja hi ha altres futbolistes que s'hi han oposat, com és el cas de les blaugranes Patri Guijarro i Caroline Graham Hansen.