L'Audiència de Barcelona ha acceptat els recursos presentats pel FC Barcelona, la defensa personal del seu president, Josep Maria Bartomeu, i la de l'expresident Sandro Rosell contra la interlocutòria d'obertura de judici oral dictada pel jutge de l'Audiència Nacional espanyola, Pablo Ruz, en el cas Neymar.
Així ho ha informat el club blaugrana mitjançant un comunicat, en què explica que aquesta decisió "invalida totes les actuacions" que havia realitzat l'Audiència. Segons el club, d'aquesta nova situació es deriva que el FC Barcelona, Bartomeu i Rosell "deixen d'estar acusats" pel cas Neymar.
"Ara les parts han de tornar a formular les acusacions i les defenses que corresponguin, però ja des de la delimitació jurisdiccional de Barcelona", informa l'entitat blaugrana.
Anul·lada l'obertura de judici oral contra el Barça pel cas Neymar
L'Audiència de Barcelona accepta els recursos presentats contra la interlocutòria dictada pel jutge de l'Audiència Nacional espanyola, Pablo Ruz
Ara a portada
Publicat el 10 de març de 2016 a les 21:51
Et pot interessar
-
Esports La inesperada nova aventura de Víctor Valdés com a entrenador
-
Esports Insults homòfobs contra el jugador del Barça, Héctor Fort, arran d’una foto amb una activista LGTBI
-
Esports Les obres avancen i l'Spotify Camp Nou incorpora el seu element més reconeixible
-
Esports La UEFA planteja un canvi per a les eliminatòries de Champions